Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe det da kan gjøre er og ta en tynn blekkplate, og poppe den bak vw emblemet... også forsenker du ned popneglene... jeg skal gjøre det på fangeren min, slik at jeg slipper det jævla hullet etter hengerfestet.

 

da har sparkelen nå og ligge på... eller du kan bruker glassfiber og glassfibermatte - slik at du får annen mothold en sparkelen...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe det da kan gjøre er og ta en tynn blekkplate, og poppe den bak vw emblemet... også forsenker du ned popneglene... jeg skal gjøre det på fangeren min, slik at jeg slipper det jævla hullet etter hengerfestet.

 

da har sparkelen nå og ligge på... eller du kan bruker glassfiber og glassfibermatte - slik at du får annen mothold en sparkelen...

 

brukte sånn netting som jeg lima forrige gang, men tru e går for ei slags plate ja..

 

vi får se til uka.. tenkte å fjerne tilhenger feste jeg også men er sånn oppleg som stikk ut der fra bjelka så må til med vinkel sliper og det gidd jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hody ho..

 

i dag har det blitt stor rengjøring av passelaten.. vaska polert opp at noe. gått over med lakk på noen stein sprut (syns det har blitt mye stein sprut etter at jeg har tatt over den, noen tips for å fjerne dette?)

 

polert felgan, satt på green filteret, lakka vw emblemet i grillen svart siden det var så slitt..

 

driv og lure på om e ska lakke passat cl merke bak svart også.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår