Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er 1200N ja. Den blir nok og det. Hadde planar å bygge om men bilen er nesten for fin til det. Kanskje heller få tak i ein trimma 1200 og sette i' date=' men får sjå. Må fyrst få justert forgassar og tenning så den går fint fyrst. Og så EU-kontroll og skilt![/quote']

 

Er helt enig med at du bør beholde den orginal og så strøken som mulig.

 

Dette var ett lekkert syn for såre øyne (de blir såre av se på mye av det folk gjør med bilene sine..)

 

Stå på, jeg må si igjen at bilen så jo ut som om den er helt ny på bildene dine.

 

Lekkert, ikke ofte man ser Kadett Classic lenger. :)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med at du bør beholde den orginal og så strøken som mulig.

 

Dette var ett lekkert syn for såre øyne (de blir såre av se på mye av det folk gjør med bilene sine..)

 

Stå på, jeg må si igjen at bilen så jo ut som om den er helt ny på bildene dine.

 

Lekkert, ikke ofte man ser Kadett Classic lenger. :)

 

 

Takkar!! Blir vel 40/40 senk og ATS Classic felgar tenker eg!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på breie sr-felgar ja. Men ATS veier litt over. Det einaste problemet med 60mm senk er at vegane her på Galen og rundt her er litt humpete... Ellers hadde det nok blitt det' date=' vil ikkje at det skal subbe bare det er to i bilen.[/quote']

 

har veldig lyst på ats classic og...svarte med kromma kant osv:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår