Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

får håpe du greier å holde deg i skinnet, hehe....

 

hvis du nå skal lage hull til høytalerene i døra, forguds skyld ikke lag hull i de orginale strøknedørtrekka!, kjøp heller et brukt sett som det er hull i fra før...

 

hvis du skal ha mest mulig orginalt så selg de der instrumenta å det rattet....

 

det er det her du trenger...

 

kadett c sr instrument

gtesortjg2.jpg

 

kadett c sr instrument/consol(volt,oil,temp,tank)

p1050539yn5.jpg

 

opel sr ratt

bilderjan2008071ks3.jpg

 

:cab

 

Skal prøve og holde meg i skinnet, ja. Er einig i at det blir kansje litt vodsomt med dei delane viss eg skal ha det så originalt som mogleg. Men dette er jo delar som eg bare kan ta av igjen viss eg finn ut av det. SR interiøret er jo knall fint da!

Angåande dørtrekka vil eg ha tak i andre som er ferdige med hol i. Vil ikkje kappe i dei originale mine. Er for fine til det.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grunnent til at eg lagde høytaler hull i dørplatene mine e pga eg har så mangen ekstra dørplater liggenes og vist eg sku skifte evt..:) komme det bilder snart?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Du har våkna igjen altså... Hehe.

Tenkte å sette dei i platene framom døra, vist du skjønnar. Tenkte å lage i 4mm finerplate og trekke dei.

Det er blitt gjort lite, men har montert sigarettennarutak, da. Røyker ikkje da og ikkje skal det bli røykt i den heller, men må ha det då, kjekt å ha til mobilladar. Kan slenge ut bilde av det da. Ellers må eg vel sjå om det blir kobling av cd-spillar snart, då. Og litt instrumenter.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Du har våkna igjen altså... Hehe.

Tenkte å sette dei i platene framom døra' date=' vist du skjønnar. Tenkte å lage i 4mm finerplate og trekke dei.

Det er blitt gjort lite, men har montert sigarettennarutak, da. Røyker ikkje da og ikkje skal det bli røykt i den heller, men må ha det då, kjekt å ha til mobilladar. Kan slenge ut bilde av det da. Ellers må eg vel sjå om det blir kobling av cd-spillar snart, då. Og litt instrumenter.[/quote']

 

jupp skjønner..blir sikkert bra det. ja e litt sjeldent på nett for tia pga eg ikkje har nett enda..så låner bare nettet på en annen pc i mens,,ja sigarett tenner e kjekt å ha:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten eg har kansje skvettlapper

men e litt usikker på kordan stand dei e. skal skjekke ut nermere når eg har for meg delebilen

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten eg har kansje skvettlapper

men e litt usikker på kordan stand dei e. skal skjekke ut nermere når eg har for meg delebilen

 

Det hadde vert supert!! Er dei med kvit skrift/merke? I så fall er eg interessert! Kan vere greit å beskytte lakken frå steinsprut, her eg bur er det litt grusvegar og dei strør ein del om vinteren. Bur nede i ein dal au så dei strør godt opp på begge sidene av dalen.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på nye vinterdekk og skifta olje og oljefilter på bilen i dag. Og sidan eg skal ha oljetempmålar og oljetrykkmålar monterte eg ei adapterplate med følerane på. Tok eit bilde av det då:

DSCI0029.jpg

Har filter under der naturlegvis!

 

Når eg var under bilen fikk eg sjå bedre åssen det var der og det var bra så eg tok eit par skrytebilder;)

DSCI0026.jpg

 

DSCI0025.jpg

 

Blei ikkje så bra bilder da men...

Og eksoslekasjen som eg har visst om viste seg å vere eit hol i den eine lydemparen:

DSCI0028.jpg

Har tenkt på 2" eksos da, så då ordar vel det seg!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.. hehe når eg hadde utav eksosanlegget mitt for å sveise det opp igjen so tok eg like greit ut litt av dempematrialer fra den bakerste lyd demperen..så fikk litt mer grommere lyd :P

 

den i midten som du har hull i kunne du erstattet med ett rør..men vetsje om du vil miste litt effekt fra motoren da.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vert supert!! Er dei med kvit skrift/merke? I så fall er eg interessert! Kan vere greit å beskytte lakken frå steinsprut' date=' her eg bur er det litt grusvegar og dei strør ein del om vinteren. Bur nede i ein dal au så dei strør godt opp på begge sidene av dalen.[/quote']

 

som eg husker var ikkje da opel merke på dei...kunn heilt svarte skvettlapper uten logo på:S

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snadder av en bil du har:) Kunne tenkt meg en sånn sjøl jeg!

Kult at du skal fortsette med klassisk stil, det liker vi:thumb

Skal du ha di alufelgene på første siden? Eller skal du prøve å få tak i tidsriktige hjul?

 

Takk takk! Eg tenkte på dei alu felgane i fyrste omgang, ja. Trur ikkje det blir så gale. Men har tenkt på å få tak i 5 eika ats felgar;) Kanskje ein liten senk og, får sjå og tenke litt på det.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår