Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

Hei!

No har eg endelig fått meg Opel Kadett C:) Som forøvrig er min fyrste bil! Dette er ein 1979mod med 1,2N motor. Bilen har kun gått 54000km, ikkje vinterkjørt før og best av alt; ingen rust!! Den er lakkert for eit par år sidan, men ellers original. Den står avregistrera, skal registrerast over nyåret då den er veteran!

 

Noko eg har tenkt å gjere:

-Montere Sabelt ratt

-Sette i eit enkelt stereoanlegg.

-Montere turtellar og div. instrument

-Originale kromspeglar

-Kanskje senk

-Kvite sideblink foran

 

 

DSCI0001.jpg

 

DSCI0003.jpg

 

DSCI0005.jpg

 

DSCI0004.jpg

 

DSCI0014.jpg

 

DSCI0019.jpg

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratis:) ka e sabelt ratt egentli?

 

har du en nettplass/profil eller noe? fks photobucket.com nettby profil ellernoe lignenes... kopier url adressen fra hvert bilde og lim inn i den ruta man legger inn bilder til tekstruta liksom..om du skjønnte

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis:) ka e sabelt ratt egentli?

 

har du en nettplass/profil eller noe? fks photobucket.com nettby profil ellernoe lignenes... kopier url adressen fra hvert bilde og lim inn i den ruta man legger inn bilder til tekstruta liksom..om du skjønnte

 

Takk, takk! Sabelt ratt er slik som Rekord-racing har i sin bil. Skal legge ut bilde av det og etterhvert.

Eg har msn da vis det går. Skal prøve og få inn bilder etter skulen i dag!

Eg sliter med dssa bilda, må dei ligge ein plass på nettet for å legge dei inn her? Tungvindt. Går det ikkje ann å legge dei rett frå maskina/kamera og inn hit da?

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp msn adr mi e satyr_16@hotmail.com om...men ja..gå innpå http://www.photobucket.com registrer deg der gratis fks og kan laste opp bilder der...når du har gjort det so går du innpå bildet og venstreklik med datafitta og lagre url aressen fra bilde og limer inn i den ruten der bilde ikonet e når du skal skrive inn noe i en rute....hmmmmmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tlbake meldingar! Den er strøken ja. Har funne ei lita ripe bak frontblinkersen på venstre side. Skal prøve så godt eg kan for å holde den strøken, ja. Det eg skal gjere med den skal kunne gå ann å sette tilbake, altså skal ikkje kappe eller sveise. Det er i grunn lite som skal til for å få ein Kadett knall tøff!

Kjem fleire bilder!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steik so strøken raketten din var!!! :O:O:O ville bare heve på senk og kant felgA på den evt... blei skikkli sjalu no hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Takk! Godt dere likar den.

Lurar på senk ja, vertfall kansje justerbare demparar, får vist i original lengde og. Vil prøve med dei felgane og sjå, må bare få mutterar som har rett kon. Kansje få tak i kantfelgar og, får sjå...

Bilen står foresten i garasje no og ikkje i tunet som på bilda!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) jau, går ikkje motorn fint da? ekje det berre kjoken som har hengt seg litt opp fremme med forgasseren ellernoke? gjort det ett par ganger på min..fjusket litt når eg kjørte så va bare frem å fiksa det igjen på ett sek.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår