Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er litt rustne, bør sandblåses og lakkes på nytt... Er noen småbulker, men er ei stund sia jeg har sett på de, så må vel ta en titt :)

 

bare lurte nett på vilken pris du tenkte å ha for dei?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Hei! Driver å kikker litt rundt her på kadett, da jeg er på jakt etter kadett C senkesett til min bil;) Har lest gjennom tråden og må si at bilen din er sinnsykt fin! Er enig med de andre at denne bør holdes relativt orginal! Ikke for å være negativ, men syntes vel egentlig at de orginale oransje blinkersene var penest da. Digger forresten akkurat slik front som du har! Også kult at du har klart å skaffe SR speedo og midtkonsoll;) Gamle opler generellt er jo biler jeg kunne tenkt meg å eie en gang, men denne hadde noe av det ekstra. Fin lakk og fin stand! Lykke til videre! Følger med her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, hyggelig å høre;) Har ikkje vert flink til å oppdatere her siden eg mest er på OMC forumet. Men må vel prøve å bli litt flinkere...

Gammal Opel er tøft det. Det med blinklysa er eg enig i at originale er veldig fint da. Har anlending til å skifte litt på nå... Har fått i SR instrumenta og fått i SR ratt:) Tenkte å få prøve å få bredda eine sette med sr felgar eg har og kanskje få på 60mm senk! Har jo og kjøpt meg ein Kadett C til, ein stasjonsvogn som bruksbil.

a>

Endret av Øvrekleiv'n

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyy!!!! Om du skal selge 40mm er jeg meeget interessert!!! Er et slik jeg er på jakt etter! Er det TUV papirer på de?

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=COB5458

 

tuv på disse ja,

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår