Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

Har sjekka choken, den er heilt fin. Prøvde å justere forgassaren, blei litt bedre då, skal få ein som kan det orgentlig til å justere det.

Eg ga nok litt vel masse for Kadett'n; 55000. Men eg trur eg har igjen for det, eg slepp å rustsveise, slipe, lakke og dalle. Hadde nok ikkje blitt ferdig til sommaren då. Eg er litt nøyen ser du, så då tar det tid!

Men det skal gjerast litt med den då.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men må jo ha litt ungdomspreg på bilen, då. Men eg skal ikkje kappe den i sundt. Dette er jo ikkje eit prosjekt.

Var foresten på handletur i går:

DSCI0023.jpg

Her er det:

-Pioneer spillar, veit ikkje navnet

-Pioneer høgtalarar 180W, 13cm

-Turtellar

-Voltmeter

-Oljettemp.målar

-Oljetrykkmålar

-Klemmer til pluggkablane

-Sabelt Akropolis ratt

-Boss til rattet

-Og eit par bryterar

 

Eit nærmare bilde av rattet, er foresten 65mm djupde:

DSCI0024.jpg

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønne ka du mene;) såg greie ut dei varene der da..ohh det rattet var jo nice..har lyst på grant gt ratt eg:) kor masse betalte du for sabelt rattet og kor du kjøpte det?

 

og dei turteller greiene dine..er dei kromma ring rundt? kor du fekk tak i dei og pris? eg liker krom og classic utseende så:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønne ka du mene;) såg greie ut dei varene der da..ohh det rattet var jo nice..har lyst på grant gt ratt eg:) kor masse betalte du for sabelt rattet og kor du kjøpte det?

 

og dei turteller greiene dine..er dei kromma ring rundt? kor du fekk tak i dei og pris? eg liker krom og classic utseende så:P

 

Eg og likar og klassisk stil og litt klassisk racing. Rattet kaupte eg på http://www.gasolin.no det ligg litt utafor Porsgrunn i Telemark. Dei har masse rart. Klassiske instrument og. Instrumenta eg har kaupte eg på Bilextra. Dei har kvit bakgrunn og sylvgrå ring. Dei ser litt racing prega ut då. Skal lage meg ein liten midtkonsoll i tre som er trekt med stoff til å ha dei og nokon bryterar i.;) Håpar det blir fint.

Hva trur du om spillaren og høgtalarane eg kaupte då?

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilleren ser grei ut.. skal du kappe i dørtrekka for å plassere di?

 

Eg er skeptisk til å kappe i dei. Så eg vurderar å få tak i som er ferdig med hol i. Evt. sette dei i nede framom døra i det dekselet. Men må kappe litt metall då:( ikkje så "huga" på det men. Sit å tenkar så det knakar. Hehe!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' men må jo ha litt ungdomspreg på bilen, då. Men eg skal ikkje kappe den i sundt. Dette er jo ikkje eit prosjekt.

Var foresten på handletur i går:

[img']http://i495.photobucket.com/albums/rr319/Ovrekleiv/DSCI0023.jpg[/img]

Her er det:

-Pioneer spillar, veit ikkje navnet

-Pioneer høgtalarar 180W, 13cm

-Turtellar

-Voltmeter

-Oljettemp.målar

-Oljetrykkmålar

-Klemmer til pluggkablane

-Sabelt Akropolis ratt

-Boss til rattet

-Og eit par bryterar

 

Eit nærmare bilde av rattet, er foresten 65mm djupde:

DSCI0024.jpg

 

se der ja begynner i det små, mangler bare å male taket med svart benga og montere 2 eksos rør så blir det her bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja begynner i det små, mangler bare å male taket med svart benga og montere 2 eksos rør så blir det her bra det...

 

Hehe! Å nei du. Eg skjønnar du hintar til Einart sin. Er foresten ikkje benga på taket på den då, er sprayboks, hehe! Eg har ikkje tenkt på å det, nei. Eg syns den er litt tøff eg då. Nei eg skal ikkje gjere så mykje. Det du ser på bilda, kvite blinkers, kanskje senk, Recaro seter. Og kanskje litt små ting då men. Skal vere mest mogleg original.

Eg veit ting kan ta av. Har pussa opp ein Tempo Corvette. Skulle bli eit lite billig prosjekt, endte med at heile mopeden vart pussa opp, motor overhalt og kosta meg over dobbelt så mykje som tenkt.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant ikkje bilder av kor du hadde plassert dei eg (kanskje du har skrivi det) Såg fort gjennom tråden din no. Kan du forklare det?

 

nei hadde vist ikke lagt ut bilder av d i denne tråden.. jeg lagte en plate bak under sidevinduene som jeg satte elementene inni. skal legge ut bilde senere

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Å nei du. Eg skjønnar du hintar til Einart sin. Er foresten ikkje benga på taket på den då' date=' er sprayboks, hehe! Eg har ikkje tenkt på å det, nei. Eg syns den er litt tøff eg då. Nei eg skal ikkje gjere så mykje. Det du ser på bilda, kvite blinkers, kanskje senk, Recaro seter. Og kanskje litt små ting då men. Skal vere mest mogleg original.

Eg veit ting kan ta av. Har pussa opp ein Tempo Corvette. Skulle bli eit lite billig prosjekt, endte med at heile mopeden vart pussa opp, motor overhalt og kosta meg over dobbelt så mykje som tenkt.[/quote']

 

får håpe du greier å holde deg i skinnet, hehe....

 

hvis du nå skal lage hull til høytalerene i døra, forguds skyld ikke lag hull i de orginale strøknedørtrekka!, kjøp heller et brukt sett som det er hull i fra før...

 

hvis du skal ha mest mulig orginalt så selg de der instrumenta å det rattet....

 

det er det her du trenger...

 

kadett c sr instrument

gtesortjg2.jpg

 

kadett c sr instrument/consol(volt,oil,temp,tank)

p1050539yn5.jpg

 

opel sr ratt

bilderjan2008071ks3.jpg

 

:cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår