Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har jo ats classic til salgs jeg.. 13x8 med 175.50 dekk.. Kjørt 50 meter.. ny pris på rundt 10.000,-

Send pm om det er noen intriserte

 

50meter faktisk:P hehe...ble bilen for lav:P?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo ats classic til salgs jeg.. 13x8 med 175.50 dekk.. Kjørt 50 meter.. ny pris på rundt 10.000,-

Send pm om det er noen intriserte

 

 

Hva vil du ha for de nå da?? Var det ikkje desse med et1 eller noe? Eg er mest interresert i "gamle" typa da, ser ut til at dei har mindre senter og lengre eikar, kan vere at det er eg som syns det...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja 50 meter ca;P en tur opp og ned gaten her hjemme.. Ble ikke for lav i mine øyne.. Men golfen skal selges..

 

 

Gamle typen? er ikke noen gammel type..

et 1 ja, trur heller ikke du får 13x8 med noe annet.. da må du ned i 7" eller 6"..

 

 

Bilde, si ifra om det skal bort..

1.jpg

 

Tenkte meg 8000,- da de er ubrukt, og har kostet meg over 10.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ats classic felger virker som dei skal passe ganske bra på kadett c vertfall pga kortere akslinger osv på min gamle toyota corolla på mine bredda stålfelger hadde eg 205/60/13" fremme..stakk 2cm utforbi sjermene..og 235/50/13" bak...stakk 5-6cm utenforbi bak hehe...på kadetten eg har nå så gikk 235 dekk akkurat bak og 205 fremme gikk fint ...ser på golfen at hjulene stikker litt utenom...er jo stili da..hehe...

men toyotaen min ble eg stoppa med av snuten og kunn bli avskilta på plassen pga hjulene stakk utforbi...men jeg er altid så lur så det gikk fint;) :P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste er 7" eller smalere, 8" har "bøyde" eiker. Mulig den øverste er 14 toms og :) ATS Rennsport er enda grommere, da går eikene helt ut i kanten ;) Men de lages ikke lengre tror jeg, og er skjeldne!

 

831_ATS_rennsport.jpg

 

oooh den var feit:D din felg eller? sånne fikk eg lyst på:D

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler eg litt på,, fant bilde på en tråd ...står eller sto på en gammel audi.. felgene såg ikkje ut før...han som eiger dem pussa dei opp igjen

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår