Laaars Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Vet ikke hva mine STØRSTE ønsker er, men det jeg har ført opp på ønskelista er... Golf mk1 - Veltebur til Golf mk1 - Sparco kjøredress - Sparco kjørehjelm - Sparco nakkekrave - Sparco kjørehansker - Sabelt kjøresko - Sabelt undertøy (Brannsikkert) - Sabelt 6 punkts belte - Sparco Pro2000 stol / sete - WRC 3 til PS2 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Rat Fink Ønsker meg hjul løft til jul....:D Sikker på att det ikke var ett LIGG dø ønsket deg :D MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 1) Ny Mercedes 2) Få nok penger til å betale all gjelden min!!! :( 3) Ny mobiltlf.. trenger ikke dame med store pupper.. been there done that! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 1. Dame som liker meg og sadistisk og galgen humor 2. Helt ny b.i.l 3. Helt ny bil 4. Et svømmebasseng med tusenlapper som jeg kan bade i sammen med 1. med 2. og 3. på bassengkanten.... 5. DEG!!! Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Mrleone Sikker på att det ikke var ett LIGG dø ønsket deg :D MrLeone Selfølgelig et ligg i bilen som forårsaket hjul løft..........:D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Haynes Verkstedhåndbok VW 1200 54-77 El. Gitar Brm felger til bobla Orginalt interiørkit til bobla osv. Nokia 6600 Vinterbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Decepe Haynes Verkstedhåndbok VW 1200 54-77 Den har jeg i strøken utgave og trenger ikke lenger. I og med at det er jul kan du få den b-b-billig. Send PM hvis interesse.. -Hilsen Nissen. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 så søtt, det kaller jeg juleånd ;) jeg ønsker meg strykejern, for bilen er krølla :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by eirikoo Den har jeg i strøken utgave og trenger ikke lenger. I og med at det er jul kan du få den b-b-billig. Send PM hvis interesse.. -Hilsen Nissen. Tror at mor har kjøpt den ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Decepe Tror at mor har kjøpt den ^^ Hehe, ok. Den er jo grei å ha i hylla for meg og da, men du får si fra hvis nissen ikke er snill med deg, så ordner det seg nok. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Min kjære ønskeliste, som er skrivd ut i mange tusen eksemplarer og levert ut til de få naboene jeg har :D 1. Ny bil :) Det tror jeg naboene setter pris på. 2. Anlegget jeg sikler på. Det tror jeg oxo naboene setter pris på. 3. Frytyrkoker :D 4. Større pupper til dama :D :D blir bare bråk om jeg hadde fått dame med store pupper til jul. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 1. Gave kort på maling..... Så jeg kan få malt stua mi :D 2. Mere hk i daien min 3. Årsforbruk på Kebab Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 -Emblem fri grill - 10stokker med Snus - Klær - Mobil som funker!! - Dama holder ut med meg til neste jul! Amen! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 -Audien som Walther Röhrl kjørte til seier med opp Pikes Peak i 1987 -En strøken Sport Quattro -En Volvo 142 prosjektbil Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Dere stiller harde krav til julenissen i år syntes jeg :D Jeg blir fornøyd hvis jeg får: -Need For Speed Underground -Klokke -Fifa 2004 -Drill -Klær -Penger Har bursdag på nyttårsaften, så da blir det nytt gavedryss:cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg