smiken Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Kjøpt meg en corrado G60, og synes den går dårlig. Skal være overhalt kompressor for ca 700-800 km siden. Men jeg synes den går jævlig dårlig. Sånn som jeg har forstått det skal G60 være høvelig sprek? Noen som har noen idé til hva som kan være greia? Har sett litt etter morkne slanger og skit, men ser ikke noe. Noen som har pekepinner for feilsøking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da synes jeg du skal sjekke ladetrykket på bilen. Skal selv gå over en som ble kjøpt i nærheten. i helga. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Sjekka den trykk verdien på kjørecomputeren. Den viste 270 på tomgang (?!) skal ikke den ligge rundt 100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Kan det være feil på tenninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 vakuumet skal være på -0.7 - -0.8bar på tomgang. hvis det ligger på -0.4 ell høyre,har du en vakuumlekasje. og det får du igjen når du drar på for da bil bilen fuske en del.ellers kan det jo være alt fra dårlige plugger,ledninger,delevis tett bensinfilter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Du har ikke tilfeldigvis kjøpt den Corradoen med Rotrex presse på autodb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hmm, nei. Er G-lader på den (og den er nyoverhalt) Nytt register, ny vannpumpe, nye reimhjul og drivreim, nye plugger og pluggledninger. :( Har sjekket at intercooleren ikke er tett. Prøvde å justere tenninga litt etter øret. Ble hakket bedre, den harde tomgangen ble borte, og den var litt kvikkere. Men ble hengende på 1600-1700 omdr etter pådrag, og gikk ikke ned til tomgang igjen etter 30 sek. Vanskelig å justere tenning på disse med vanlig strobelampe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Tok du av kontakten på den blå vanntempsensoren når du justerte tenningen da? Justere på øret er å be om tenningsbank Skal du sjekke etter lekk, er det enklest å ta av staget på gasspjeldet, som går ned på returspjeldet. La bilen gå på tomgang, og steng returspjeldet med hånden i 2-3 sekunder. Da hører du hvor det lekker. Vanligste stedene på G60 er den svarte boksen i utblåset på laderen, og ladeluftrøret under batteriet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Sjekka den EKSAKT 1 m lange slangen fra hjernen til innsugs spjeldet. DEN er litt viktig. evnt RENG MÆ ;O æ har jo en ståndes:P Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hehe, har justert tenninga rætt nu. Å den ekkje så pesstrængt længer. Så æ rægna me d har ordna sæ =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.