Gå til innhold

Kappe fjærer

Ranger emnet


Pilsner

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHAHAHA :thanks

 

HVa erre du ler av egentlig?.. Har du noen gang sett deg rundt om i bilen din egentlig annet enn fører setet?

 

Jeg skal si deg at jeg som er nesten 190 eier ikke plass i førersetet! Knæra mine slår i både dash og dør! og jeg får nesten klaus av å sitte i en sliken!

 

i en 929mazda satt jeg med omtreant fullt utstrakte bein i baksetet! for å ikke nevne at jeg kunne hatt 3kant i førersetet!

 

så ikke kom her å ha ha noe som helst du! du må nokk leve med at den superkule bilen din fra 1 verdenskrig er utdatert :thanks

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var DET det beste dere jenter klarte å komme med!?.. Ikke rart dere kjører rundt i hjuldreven skrit vøtt...

 

tror nokk hellere dere kjører rundt med mindreårige jenter som ikke klarer å si noe annet enn. WOW!... KUL BIL Azzz!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa erre du ler av egentlig?.. Har du noen gang sett deg rundt om i bilen din egentlig annet enn fører setet?

 

Jeg skal si deg at jeg som er nesten 190 eier ikke plass i førersetet! Knæra mine slår i både dash og dør! og jeg får nesten klaus av å sitte i en sliken!

 

i en 929mazda satt jeg med omtreant fullt utstrakte bein i baksetet! for å ikke nevne at jeg kunne hatt 3kant i førersetet!

 

så ikke kom her å ha ha noe som helst du! du må nokk leve med at den superkule bilen din fra 1 verdenskrig er utdatert :thanks

 

forslag: last opp bilde av din FLOTTE bil !

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dere gidder. skjønner dere ikke at selvmordsbomberen vil bare terge dere? :) han vet nemlig at 200-serien er bedre enn focusen til mamman hans som han kjører rundt i :)

 

la nå han drite seg videre ut da, så kan vi alle le videre! :D

 

en video av kjøreegenskapene på bilene til rdl, samt sjåfør, på offentlige veier. http://www.youtube.com/watch?v=S1EMpH6tQRI

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg har fulgt litt med på denne tråden, mye morsomt. Jeg er faktisk ganske jevnlig inne på 200forumet, nettopp for det er utrolig mye morsomt som blir skrevet her og ikke minst så utrolig mange smakløse bilder av ymse "styling"..

 

Selv tror jeg ikke at å kappe 1-2 ringer er så mye verre enn å kjøpe litt kortere fjærer. Men for skikkelig senking eller for å bedre kjøreegenskapene til en bil så har det ikke mye for seg.

 

Uansett, selv med avstiving her og der, coilovere, justerbare panhardstag etc etc så er fortsatt 240 utdatert når det gjelder chassis og understellsoppsett.

 

Selvsagt kan det bli bedre, men det må jo være surt å bruke masse penger på understell og så blir den ikke bedre i svingene enn en standard bmw..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg har fulgt litt med på denne tråden, mye morsomt. Jeg er faktisk ganske jevnlig inne på 200forumet, nettopp for det er utrolig mye morsomt som blir skrevet her og ikke minst så utrolig mange smakløse bilder av ymse "styling"..

 

Selv tror jeg ikke at å kappe 1-2 ringer er så mye verre enn å kjøpe litt kortere fjærer. Men for skikkelig senking eller for å bedre kjøreegenskapene til en bil så har det ikke mye for seg.

 

Uansett, selv med avstiving her og der, coilovere, justerbare panhardstag etc etc så er fortsatt 240 utdatert når det gjelder chassis og understellsoppsett.

 

Selvsagt kan det bli bedre, men det må jo være surt å bruke masse penger på understell og så blir den ikke bedre i svingene enn en standard bmw..

 

 

sa han som kjører 316:doh

godt mulig bmw sitter bedre på veien..

men velger heller 240 likevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke blande meg inn i den usaklige drittslenginga som foregår her, ville høre litt synspunkter om en sak...

 

Har en Volvo 142 som jeg vil ha endel lavere enn standard "senkesetthøyde". Denne har doble A-armer i forstillinga, ikke McPherson som 240. Planen min er å kappe ut fjærskåla i bærearmen, og sveise inn en sisådär 30 mm lang rørbit, slik at hele fjæra sitter lavere. Senker altså hele fjærskåla. Synspunkter på det, noen som har prøvd?

Burde vel hatt kortere dempere, men kommer inntil videre til å kjøre med DeCarbon rallydempere.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår