Thore A Posted March 30 Report Share Posted March 30 Har vært å prøvekjørt en Isuzu d-max 3.0 2010 mod. Den var veldig myk i fjærene, når man svinger litt til så krenger det godt over, litt uvanligt syntes eg. Er dette normalt på denne modellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelduude Posted April 3 Report Share Posted April 3 På 3/30/2025 den 3:06 PM, Thore A skrev: Har vært å prøvekjørt en Isuzu d-max 3.0 2010 mod. Den var veldig myk i fjærene, når man svinger litt til så krenger det godt over, litt uvanligt syntes eg. Er dette normalt på denne modellen? Med tanke på at det er en 2010 modell, så er det ikke utenkelig at både fjærer og dempere er godt brukte. Hvordan disse er til vanlig aner jeg ikke, men hjuloppheng bør uansett undersøkes nærmere da. Quote Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts