Gå til innhold

Din ultimate prosjektbil mtp. rundetider?

Ranger emnet


Zythius

Anbefalte innlegg

Ja, hva ser dere på som et godt utgangspunkt for gode rundetider? Hvis du skulle bygget opp en bil som allerede ikke var veldig racing-aktig.

 

- Lettvekter

- Bakhjulstrekk

- Plass til litt motor, men ikke nødvendigvis noe enorme saker.

- Understell med potensiale (ikke ramme med bladfjærer eller noe sånt altså :P )

 

Jeg kan ikke nok om bil til å velge ut en spesifikk modell, men det finnes jo mange som passer mine kriterier. BMW E30 med sekser høres for min del veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vingebil :D:D:D:D:D:D:D

 

Absolutt ingen dårlig ide! Er egentlig litt synd at i dag blir de stort sett bare brukt til burning, drifting, og generel herjing.

 

EDIT: om du ikke har tenkte å ha skilt på den er jo japan import (og tildels import generelt) genialt. Skyline r33 GTS-T f.eks, det er et chassis med mye potensiale.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det skal være med skilter så har jeg en favoritt. Dette er noe jeg har veldig lyst til å gjøre pga det ikke koster mye.

 

Honda civic HB 92 - 95 (EG) Lette bilen for unødvendig vekt.

Motor, drivverkt, understell fra Honda Integra Type R.

 

Så blir det jo standar prosedyre som polyforinger, coilovere etc.

 

Regner med en sånn bil kan stå ferdig på skilter for 100k

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår