Gå til innhold

Favorittmerker og merker du misliker.

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Favoritt: Lexus selvsagt...sjelden bil å se...thightere enn en 16åring og like bra å se på!

 

Hat: Bmw og Audi...herregud...fine biler men satan alle har de jo...noe så forbanna flaut...gidder ikke bruke 500k på noe alle har...wtf..kvalitetsmessig dårlig i tillegg...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd:

Trenger ikke være en god bil, trenger ikke være sprek, men skal skille seg ut og være noe aensleis, det liker vi :p og innen for der, kommer det meste av merker med noen modeller som skiller seg ut.

 

Bæææd:

Mercedes: Rust og idiot patenter som girkasser der du har 2 sekunder på deg til å gi gass før den går tilbake i nøytral, slik at hvis en var treig med å gi gass, så renner du bakover å dreper en hel barnehage som tilfeldigvis kryssa gata bak deg, mens du driver å ruser bilen febrilsk til ingen nytte.

 

BMW: gamle modeller er konge, nye modeller ser helt like ut, har problemer med å se om det er 3 eller 5 serie som kommer, e36 er reinkarnasjon av Satan og Hanson rulla opp i en og samme pakke.

 

Opel: igjen, nyere modeller, da de stappa FWD i bilene sine, ble de farlige, har ikke opplevd en Opel som ikke prøvde å drepe meg udner akselerasjon, der den river å rusker i rattet ut mot grøfta, som om Christine plutselig har besatt den.

 

 

Audi: Er noen modeller som skiller seg ut, som nye S5 *drool*

men på 90 tallet lagde de bare gubbebiler, hver gang du ser en A4, A6 eller A8 fra 90 tallet, så forventer man en av to typer eiere, 1. Gammel mann med hatt som bryter vikeplikta og deiser rett i sia på bilen din, kommer sint utav bilen å veiver med stokken sin, og begynner å slå bilen din med den, sint å sur for at andre også er på veien. 2. Ung sjofør, somregel med kort hår greid opp i en piggsveis, som skal ligge 2 millimeter fra bakfangeren din med fullt lys på, og er det 2 meter luke i motsatt kjørefelt, så tar de forbikjøring å presser møtende trafikk i grøfta.

 

Alle småbiler generelt, somregel kjørt av gamle damer, som tror bilen derres er på størrelse med en semitrailer.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må slenge meg på jeg å.

 

HOT

 

Bmw: grommeste bilene.

Land Rover range rover: Drømmebilen er jo en range rover sport

mercedes: Kvalitet hele veien. liker teknologien deres.

Nissan: laget mange biler som har dratt de opp på skalaen min.(skyline, 350z, 200sx)

 

NOT

 

Ford og Opel. de lagde de råeste tyske bilene på 70tallet, men etter det så har de tapt seg i mine øyne.

citroen: har du noen gang gått inn hos noen som forhandler citroen og sett en bil du synes var pen?? ikke jeg i værtfall, men sykt god kjørekomfort i dem.

Audi/vw: føler meg ikke hjemme bak rattet på en audi ihvertfall ikke på de nye a4'ene. trangt og merkelig kjørekomfort, og dele prisen hjelper ikke akkurat. SKal jeg ha audi/vw skal jeg ha ny a6 med garanti

 

Er jo så klart unntak på alt ovenfor, slik som bmw har jo noen modeller jeg aldri ville satt mine tær innenfor døra på, og jeg kommer nok til å ha mange flere forder i løpet av livet.de er jo billige å har høy bruksverdi. og en opel speedster= grom. er jo ikke mange standar biler med 200hk som gjør 0-100 på 4.9sek(turbo versjonen) meeeeeen slik er det nå. hver sin smak.

Tja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt spesiell jeg da men jeg syns nye Avensis(stv) med litt småmods er en stilig bil,fete felger og en liten skjørtepakke fra TTE samt litt senk så blir det bra :D

 

Samme må sies om nye Dodge Caliber og Avenger så da er det vel avgjort...jeg er langt fra "mainstream" (og glad er jeg for det) :)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt spesiell jeg da men jeg syns nye Avensis(stv) med litt småmods er en stilig bil,fete felger og en liten skjørtepakke fra TTE samt litt senk så blir det bra :D

 

Samme må sies om nye Dodge Caliber og Avenger så da er det vel avgjort...jeg er langt fra "mainstream" (og glad er jeg for det) :)

 

Enig med det du synes om Dodge Caliber og Avenger ;) Tøffe biler det, men Toyota??? næhhh...

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Syntes de aller aller fleste merker har en eller annen modell som er grei.

Når det gjelder franske biler så strekker det seg imidlertid kun til å synes at bilene er fine å se på. Jeg skal aldri ha en fransk bil, i hvertfall ikke så lenge det ikke er nybilgaranti på den.

Amerikanske biler fra starten av 80 tallet og frem til "idag" er bare tragiske, men de begynner å komme seg nå

Ellers så har jeg nok lett for å foretrekke tyske biler, uten at jeg helt vet hvorfor. Det finnes også noen greie svensker, men de som produseres i Trollhattan kan jeg klare meg uten. Og det har nok noe med at jeg er lite glad i bakvendte løsninger

 

Mye fine japser også, men det er noe med interiøret i stort sett alle sammen jeg ikke har helt sansen for, og igjen vet jeg ikke helt hvorfor

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsk:

 

Volvo. God å kjøre! og veldig pen. men liker ikke de nye modellene. amerikanerene har mista teken på å lage gromme biler.

 

BMW. er brukbart, men ikke en favoritt. enkelte er tøff. og gode kjøreegenskaper. for ikke å glemme spreke motorer, som havarerer litt for fort:doh

 

Opel, er kun pen og se på :)

 

Nissan har også noen gode gamle grombiler

 

og ellers mange Gamle biler. nyere modeller er vel mere på den "nøytrale/hat" siden.

 

Hat:

 

Audi. så stygg at det er flaut. kun noen på 90tallet som er brukbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo ha slått deg i huet hvis du syns dette er pent :

VOLVO240SERIScopy.jpg

 

og DETTE er stygt! :

 

ligneage_both.jpg

 

 

_________________________________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________

 

Merker jeg liker :

-Audi

-Mercedes

-VW

-Lambo.

-Ferrari

-Pagani

-Masserati

-Opel

-BMW

-AlfaRomeo

-Porsche

-Maybach

-Fiat

-Koeningsegg

-Lancia

-Seat

-RollsRoyce

-Volvo ( Noen få )

 

Merker jeg "misliker" :

 

har ingen spesielle merker jeg misliker, Kia og Hundai kanskje

 

MEN det er en bil som jeg BLIR KVALM AV! jeg hater av hele mitt hjerte!

jeg takler ikke kjøre bak den på veien , må alltid kjøre forbi den

skam at det kalles for bil

2003_yaris_verso_4.jpg

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår