Gå til innhold

Favorittmerker og merker du misliker.

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

GODT! kan godt argumentere skikkelig med deg men orker ikke når du er en rappkjefta litten valp... eneste posetive med deg må være bmw,n din

 

ville mye heller hatt volvo med snurre og kappa fjærer enn å nærma meg en e30, det er liksom ingen diskusjon.:)

kommentaren til laaars minner meg mest om en som ikke har baller til å senke bilen ordentlig:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ville mye heller hatt volvo med snurre og kappa fjærer enn å nærma meg en e30, det er liksom ingen diskusjon.:)

kommentaren til laaars minner meg mest om en som ikke har baller til å senke bilen ordentlig:)

 

Jasså, kommet tilbake fra dagens ræggetur utpå bygda nå?

 

stream_file.asp?iEntityId=16826

 

Hva tenkte du på angående ikke baller nok til å senke bilen ordentlig?

Jeg vet ikke hvordan deletilgangen deres er på bygda, men dere har vel postgang der også? Hvorfor drite seg ut totalt med å kappe fjærer? Har man ikke råd til noe annet, så får man vel da la vær å senke bilen da eller?

 

Jeg vet hva JEG ville valgt iallfall...

BOSCH%20ANGLE%20GRINDER.jpg

 

KWsuspension.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, kommet tilbake fra dagens ræggetur utpå bygda nå?

 

stream_file.asp?iEntityId=16826

 

jepp, faktisk.. er det en 6610 jeg ser i bakgrunn? regner med at kremen av asker-folka veit dette:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har avslørt cluet ditt, "Dieseldyret".

Først trodde jeg du var en vanlig bruker, med en viss fascinasjon for gamle Mercedes 123. Allerede her begynte jeg å lukte lunta, men man vet jo aldri. Utpå bygda finnes det mye rare folk så jeg kjøpte den...

 

Deretter kom det til din fascinasjon av store kølsvarte Dieselmotorer, gjerne kombinert med Mercedesene. Og alle de "kloke" utsagnene dine i denne diskusjonen gjorde at jeg begynte å tvile, men igjen... jeg kjøpte den.

 

MEN I DAG! Da jeg plutselige leste en uttalelse fra deg, noe lignende dette; "Men når jeg var 14 var det stygge plastjapser med rikelig med homsefarger og klistremerker, det endra seg en del etter jeg var en tur i notodden noen jeg er veldig takknemlig for"

 

Her avslørte du deg helt!

Klart, plastraketter med homofarger er jo ikke kult, men at en tur til Notodden skulle forandre ditt syn til det bedre går jeg ikke med på, om det var denne turen som gjorde at du la din elsk på gamle Mercedeser og slitne Volvoer - gjerne med sotende dieselmotorer og countrymusikk i store stereoanlegg. Og ikke minst, ingen er takknemlige for en tur til Notodden!

 

Så her avslørte jeg deg; Du driver gjøn med oss alle!

Og bekreftelsen fikk jeg nå, når du kom inn i denne diskusjonen om kappa fjærer.

"kommentaren til laaars minner meg mest om en som ikke har baller til å senke bilen ordentlig"

- En kommentar som kun kunne kommet fra en lettere tilbakestående bygdetulling. Men heldigvis for oss alle driver du bare gjøn med oss, så vi vet jo at dette ikke er tilfelle <3

 

Også er vi alle venner :titties:

Så nå kan jeg endelig begynne å le av utsagnene dine om de fantastiske Mercedesene dine, de osende Dieselmotorene dine, bygdelivet med countrymusikk, kappa fjærer, ræggere og turer til Notodden - istedenfor å riste på hodet og syntes synd på deg.

 

Nå skal jeg le meg inn i søvn av spøken din...

God natt!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater det meste av fwd... vw hater jeg over alt på jord. synes audister og folk som elsker den dritten dem kaller einzer skulle brenne i helvette... det jeg liker er bmw-volvo-opel-ford. noen japser og med untak noen fwd med turbo.. evo ligger høyt på lista for tiden

 

kloke ord, er enig i det meste med dette innlegget..

 

 

laaars, hvem sier at jeg har kappa fjærer? jeg skal prøve å heve meg til et klokt nivå, slutte å lese innleggene dine/bruke tid på deg finner jeg som et godt steg i den retningen. Jeg har vokst opp med Mercedes-diesel familie, så det er nok den største grunnen+ at jeg har alltid likt diesel og ting som KAN assosieres til maskiner og liker generelt det meste med dieselmotor. Resten bryr jeg meg utrolig lite om av det du sier, skal få rope det du orker uten at det bryr meg, har sjelden hatt mye ovenfor folk innaforre.:) ha en fin aften..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skrev der burde være på hall of fame, Men her på bilforumet vet desverre alle hva som er "best" og hva som ikke duger selvom de ikke aner hva de snakker om.

 

Amen to that =) Joda, jeg er selvfølgelig godt klar over realitetene. Det slår meg likevel som en smule underlig at man presterer å ta seg nær av hva andre måtte mene om det eller det bilmerket, når dette kun er snakk om noe så simpelt som en mening. Det er jo en kvise på verdens digre rumpe når alt kommer til alt, finnes da langt viktigere ting å være uenige om her i verden enn hvilket bilmerke som er dritt eller bra. Ikke rart at det blir kriger når selv så trivielle ting som bilmerker blir objekt for opphetet diskusjon. Joda, jeg er klar over at biler er synonymt med følelser, men det får da være grenser. Siterer avslutningsvis metaforen min avdøde far kom med på dødsleiet sitt for snart to år siden:

 

"Husk å være venner, uansett bilmerke"

 

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel generelt ikke noe merke jeg verken liker eller misliker.

Men holder meg nærmest tysk, da vet jeg hva det er snakk om.

 

Fordeler og ulemper med alle merker.

 

Kan vel nevnes at tysk/asiatiske merker holder seg bra med tanke på disse tider, de har tenkt framover med både økonomi og varemerke.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

SammA her!

Har vell ingen "hat" merker, men det er litt forskjeld på biler jeg kunne ha tenkt meg og biler jeg ikke ser på en gang!

 

Favoritter:

 

Volvo; Alt av bakhjulstrkk!

 

Audi; 80, 90, coupe quattro, det meste av s-serien, og bortimot alt av rs-serien, det går med det meste av Audi bare det er quattro!

 

VW; nesten alle av golf! helst VW med 4-motion/syncro!

 

Opel; kadett c, ascona B,

 

Mazda; 323 gtr!

 

BMW; E30 M3!

 

Sikkert noen jeg har glemt men, men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår