Jofrode Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 hvorfor det? er jo M-råder og smidde stempel i den da. Hvorfor stoppe på 1 bar da? han tok sikker litt feil fra b23et å b230et hehe :P mye vil du prøvd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 han tok sikker litt feil fra b23et å b230et hehe :Pmye vil du prøvd ? vi kjører 23ET i glassfiberbilen. Kjørte faktisk med 1.8 ei stund. men justerte ned litt da det ikke utgjorde noe spesielt. Men har vel fort nådd toppen ved 1.7-1.8. Dette var med en 18T da Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 okey. ja jeg har en t3t4 vet ikke så mye om den er kina kopi av garret av en type tror jeg .. tenkte rund 1,5 1,6 må bare passe på så e ikke får tenningbank. Hadde en motor prøve max ladetrykk gikk jo dårlig måtte få det litt ned igjen he .. Så kjører jeg uten dump så er jo rå lyd da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 vi kjører 23ET i glassfiberbilen.Kjørte faktisk med 1.8 ei stund. Hva er oppsette på denne motoren da? tenkte rund 1,5 1,6 må bare passe på så e ikke får tenningbank. Du skreiv jo at du hadde lh 2.4, da har du jo bankesensor, så behøver ikke å passe på tenningsbank da!? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hva er oppsette på denne motoren da? Du skreiv jo at du hadde lh 2.4, da har du jo bankesensor, så behøver ikke å passe på tenningsbank da!? Har 3lmm 968 dyser å større turbo snart chip til det oppsettet . sant nokk det -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Den bankesensorn tror jeg jeg ikke ville helt stolt på men.. Hvis du har overhalt denna 23ET'n kan du nok lade litt mer ja. Men tenkte hvis det var en orginal 23ET fra tidlig 80, og med T3 AiResearch-turbo, da hadde det vært liten vits å klatra opp i 1.5-1.6 i ladetrykk.. Tror også jeg ville vært forsiktig med å kjørt uten dump på en kina-snurre, ettersom det går hardt utover turboen uten dumpventil av noe slag. (Flere som har ødelagt både turbo og motor på det, men også mange som har klart å få det til å holde lenge.) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Den bankesensorn tror jeg jeg ikke ville helt stolt på men.. Hvis du har overhalt denna 23ET'n kan du nok lade litt mer ja. Men tenkte hvis det var en orginal 23ET fra tidlig 80, og med T3 AiResearch-turbo, da hadde det vært liten vits å klatra opp i 1.5-1.6 i ladetrykk.. Tror også jeg ville vært forsiktig med å kjørt uten dump på en kina-snurre, ettersom det går hardt utover turboen uten dumpventil av noe slag. (Flere som har ødelagt både turbo og motor på det, men også mange som har klart å få det til å holde lenge.) skal ligg på rund 1 bar i innkjøringfasen så får jeg det opp i rund 1,5 1,8 en plass så benker jeg å håper på det beste. noen som vet om en bra brebondlamda ? Ja hadde en 16t den hold den ,men den er jo av 1000 ganger bedre kvaltiet en den snurra jeg har nå så hehe .. men liker ikke dump ass mye tøffer uten push synes jeg jalle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Får jo dumpventiler med resirk. og dermed ingen lyd! Hva fant du angående feilen på bilen? Feil chip til dysene?? :D Innovate LC-1 bredbåndlamda er kurant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Får jo dumpventiler med resirk. og dermed ingen lyd! Hva fant du angående feilen på bilen? Feil chip til dysene?? :D Innovate LC-1 bredbåndlamda er kurant. Det var noe som irra i lednigs nette det kødda det max til fikk isoler det funka det fikk vekk alle feilkodene . så nå trenger jeg chip for å få det ultimat . sota litt plugger fant e ut av etter jeg tok av toppen for å bytte toppakning . glemte å etterstamme den hehe mulig ass ,men er sånn når det bare tuller seg nor det ikke sviver greit med en gang he :D så feilen var noe ledning som irra . skjønner ikke at det kan lage så mye helsikke . å rart den sota plugger på denne motoren å ikke den andre med samme oppsette .. men men nå er det på stell å jeg er så glad :D så tusen takk til dere som har vært med å hjelper meg :D Thank you all!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.