Gå til innhold

Motoren fjusker og vil ikke gå på tomgang etter porting???

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du det er luftfliter på alle motorer... For å forhindre att ørsmå støvpartikler ikke skal komme i motoren. Tror ikke 12 kg sand gjør den bedre hehe

Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L

Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dagens:D Du kan umulig være særiøs, så dum går det ikke ann å bli. Har du en anelse om hvor denne sanden går når du heller den ned i forgasseren?

 

gjennom innsuget, gjennom innsugsporten, inn i forbrenningskammeret og ut igjen eksosporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennom innsuget, gjennom innsugsporten, inn i forbrenningskammeret og ut igjen eksosporten.

 

Siden det har blitt rare lyder i motoren din, høres det ikke akkurat som prosessen du nevner fannt sted akkurat som beskrevet? :volvsmile

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en eeeeeeeeeldgammel spøk som florerer på de fleste forum verden over.

 

INGEN er så dum at de gjennomfører en slik prosess, så sant de ikke mangler 11 kromosoner og har en dyp og uhelbredelig hjerneskade........

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel kom over det audiforumet, og lagde en "lignende" tråd her på bilforumet hahahaha.....

 

foresten...om noen hadde fortalt meg at eg kunne porte motoren på den måten, så hadde eg bare ledd godt inni meg og gått derifra hahahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår