melluh Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 mattepasta - kan det has i vanlig tett farge? eller funker det med vanlig tett farge og matt klarlakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 det kan tilsettes tett farge.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 da er det naturlig å følge opp med om noen vet om sjapper med et anseelig lager av den gode gamle 2K'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 da er det naturlig å følge opp med om noen vet om sjapper med et anseelig lager av den gode gamle 2K'n? Alle lakkleverandører har 2K lakk, har ikke blitt noe forbud mot den lakken enda Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Alle lakkleverandører har 2K lakk, har ikke blitt noe forbud mot den lakken enda aha, jeg som blingsa litt her! gode ting - hadde håpet å slippe unna med et lag, så da ordner det seg...! takk gutta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Bumper denne opp fra avgrunnen litt jeg. :) Jeg skal lakkere en Golf i matt sort, og lurer på et par ting som jeg håper dere lærde her inne kan svare på: - Kan jeg tilsette mattepasta (?) rett i vanlig 2K-lakk (sort i dette tilfellet), eller må den legges i to lag med klarlakk? - Er den vanskeligere å få fin enn "vanlig" lakk?, altså lettere å få skjolder etc. eller kanskje lettere? På forhånd takk. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Bumper denne opp fra avgrunnen litt jeg. :) Jeg skal lakkere en Golf i matt sort, og lurer på et par ting som jeg håper dere lærde her inne kan svare på: - Kan jeg tilsette mattepasta (?) rett i vanlig 2K-lakk (sort i dette tilfellet), eller må den legges i to lag med klarlakk? - Er den vanskeligere å få fin enn "vanlig" lakk?, altså lettere å få skjolder etc. eller kanskje lettere? På forhånd takk. :) Klarlakk er jo vanlig 2K lakk, bare uten farge, så ja, du må tilsette mattepasta i 2K lakk om du skal ha den matt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 etter å ha testet sånn matt klarlakk, er det mitt valg heretter... Virker som den er ganske slitesterk også, å bevarer mattheten sin... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Funker fett:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Klarlakk er jo vanlig 2K lakk, bare uten farge, så ja, du må tilsette mattepasta i 2K lakk om du skal ha den matt Har pelid å lakke med 2K-farge, slik som man ikke bruker klarlakk over. Kan jeg blande mattepasta rett i den? Altså at jeg ikke legger klarlakk over. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har pelid å lakke med 2K-farge, slik som man ikke bruker klarlakk over. Kan jeg blande mattepasta rett i den? Altså at jeg ikke legger klarlakk over. ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg