Gå til innhold

Vurderer du bur i bilen?

Ranger emnet

Ola

Anbefalte innlegg

Er kanskje ikke den dummeste idèen det gitt.. Dette er en jordebil som rulla idag.. ikke stor fart eller no, men tverra + en liten dytt av en annen bil gjorde susen.. Gikk bra med folk heldigvis :)

Sladdet ansikt da jeg ikke har spurt om lov til å legge ut bildene..

attachment.php?s=&postid=12007

attachment.php?s=&postid=12008

attachment.php?s=&postid=12009

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bur er fine greier ja, skulle nesten fått lagd til hvertfall en veltebøyle på jordebilen. men sånn tenker man ikke før etter man har taka :D lurer på hvor mye det taket holder igjen neste gang jeg :rolleyes:

P1010043.JPGP1010064.JPG

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sikkert sett den før, men slenger den ut her forde! Vil bare si at bur er ABSOLUTT et MUST i jordebil! Hadde ikke vi hatt det i Rekord'en, hadde vi vel nesten dævva!! (kjørte uten belter og hjelmer!) Men, morro er det jo!! :D:D:D

attachment.php?s=&postid=211631

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , ja.. Ikke dumt med bur nei :) Jeg og en gjeng her har egen bane på et stort jorde hver vinter.. Forrige vinter var det 3 takinger der.. Ingen hadde bur.. En ble skadet og var på et lite sykehus visitt men ikke noe alvorlig. Men de fleste av oss vurderer vel bur i vinter :)

242DL (Etter dette ble taket kuttet av og har nå fått navnet 242DL Cab :D)

242tak.jpg

Litt for mye pressing ender sånn ja :)

pressing.jpg

Jeg er på utkikk etter billigst mulig bur / stol & 4pkt sele til en gammel rusten bmw 318. Noen som kan hjelpe?

Nissan 200SX '90

Lenke til kommentar
Del på andre sider