Kebab gud Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 gir du opp bare pga rust? lar du rusten vinne? pyse :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 nei kom igjen. prøv litt til. gå ut i bilen se på den, da gir du ikke opp....:D Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Får se. Er uansett ikke noe jeg kan gjøre nå. Trur ikke rusten går vekk hvis jeg stirrer på den :) Skal kjøpe meg sveiseutstyr nå lære meg å sveise. Så spørs det bare om noen kjøper bilen nå eller om den blir stående å vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Behold bilen, alle vet at du vil ha den. Det gjør du og. ikke selg. sånn bil er vanskelig å komme over.... Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullxo Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Meld deg inn i Toyota klubben du og!!!! En del av oss har slike og eldre biler, kanskje en grei måte å finne deler m.m.....??? http://www.bildilla.com/TSCN.html Siter Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2 Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaGT Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Kor mykje skal du ha for den da????? Siter http://www.bilpleiehallen.no http://www.ditec.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by CelicaGT Kor mykje skal du ha for den da????? Som sagt over her, er vanskelig å si. Men hvis noen vil gi 5.000kr så selger jeg sansynligvis. Da får man bra delebil eller et sjeldent prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 En smule fortvilet? Er HELE rammen kjeks eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Turbotrille Er HELE rammen kjeks eller? Nei, ikke såvidt jeg kan se og føle. Er ned fra torpedoveggen og bak til nesten under forsetene man kan se at det er ille. Er egentlig bare i front jeg har funnet noe stygg rust, merkelig det ikke er noe bakover også. Skulle gjerne bagynt å skrape den ren under for å titte, men ikke uten karroserivippe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by boXer Skulle gjerne bagynt å skrape den ren under for å titte, men ikke uten karroserivippe. bare å lage en det! skal begyne på min såfort jeg får tid nå. blir noe liknende det rakriste laget til golfen sin tenker jeg. hvis det er noen trøst, har jeg endel rust som må sveises jeg også :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by boXer Nei, ikke såvidt jeg kan se og føle. Er ned fra torpedoveggen og bak til nesten under forsetene man kan se at det er ille. Er egentlig bare i front jeg har funnet noe stygg rust, merkelig det ikke er noe bakover også. Skulle gjerne bagynt å skrape den ren under for å titte, men ikke uten karroserivippe. Hei boxulf!Tror jeg må komme og se på bila di før du får griller på hjernen her! :-D Hvis du mener rammevangene dine når du sier fra torpedoen og bakover og at det kun er rust "i front" kan jeg fortelle deg at de eventuelle dreneringshullene i frem/nedkant/bunn av vangene er tettet av maling, rust, møkk og div. Da renner ikke vann og dann ut, og de fylles gradvis opp av jord etc. som lagrer vann og fukt. Det har jeg sett på flere merker. Bakover kan det være knusktørt og godt som nytt. Ribb bilen for ALT interiør, se over ALLE flater i gulvet og mot kanalene, selefester osv... Jeg har selv gått på en smell eller fire der! ;) hau hau... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Så du lurer på å selge Celican altså? -Ble litt fristet.... bare synd den er så langt borte, ellers hadde jeg nok stått i døra di med 5 lapper nå! Er den kjørbar (50 mil...) hvis man bytter vannpumpa??:rolleyes: Fin tråd forøvrig:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 ikke kødd'a-.... gir du opp bilen?........ why?????? Fungere motoren, STarter den osv?., er det rwd? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Tar jeg ikke feil var de 2 første Celicaene RWD .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Finepix Så du lurer på å selge Celican altså? -Ble litt fristet.... bare synd den er så langt borte, ellers hadde jeg nok stått i døra di med 5 lapper nå! Er den kjørbar (50 mil...) hvis man bytter vannpumpa??:rolleyes: Fin tråd forøvrig:) Lurer på det ja. Er ikke så interesert i å la den stå på en låve til jeg har muligheter/resurser til å gjøre noe med rusta, den fortjener vel bedre. Digger den ikke sååå mye at jeg gidder det. Jeg fikk den jo, og dessuten er det feil bakpart på den ;) Den har ikke bremser, calippere foran er ikke montert, eller fungerende. Motoren gikk som en klokke før vannpumpa gikk. Kjørte den selv i 5min her, bremsa med brekket. Men etter demontering av forgasseren er det noen vakumtilkoblinger som har knekt også. Så å kjøre den er nok ikke aktuelt :) Stresser ikke med å selge heller. Kom på her om dagen at den ikke står i mitt navn engang. Må dra bort til 'eieren' å skrive en eierbyttelapp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg