Gå til innhold

Celica ST2000 prosjekt

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke dette selges da :) Og det skal bare være inni bilen, så om det ikke er 110% perfekt så er det ikke sååå farlig.

Men det er ikke så ille, fibrene er mettet. Har jo klippet vekk mye rundt kanten og alt som er igjen er helt fast. Det er bare det at lenger inn er det mer enn mettet, det ligger et ekstra lag der (som får gjennomgå mer når det pusses).

Men jeg sitter nå å vurderer om jeg skal klippe ut og legge på 2 lag til med cf-duk. Men da blir den vel ferdig neste uke og ikke idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vel den ene plata så og si ferdig.

Må finne noen passende skruer og borre 2 hull for å få festet den til resten av dash'n men.

Resultatet ble bra nok, men har et par skjønnhetsfeil om man skal pirke. Men så er det et panel som sikkert blir fingra litt på når det kommer radio og annet inn der uansett.

 

P1300296.jpgP1300305.jpgP1300303.jpg

 

Håper å få ferdig det lille dekselet ferdig imorra. Har drøyet en del etter at jeg nesten ødla den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.O.M.P.

Ufattelig kult prosjekt. gleder meg til flere bilder.

kan vi få vite penger brukt totalt?

 

 

heh, folk er så opptatt av hva andre bruker på bilen sin. fått det spm en deel jeg og.

 

 

boxer: blir bra detta. kan du lage endel greier til mx5en også eller ? hehe

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

dekke til rusten rundt girspaken med samme greia hadde vært kult ;)

 

Rust? Det er plastikk da. Er bare møkk/støv, ikke rust. Dessuten skal jo girspak-mansjetten over der.(Etter at jeg har vasket :) )

 

Originally posted by Manuell

hvor mye må man ut med for noe sånn i den stand du kjøpte den a Boxer?

Vanskelig å si, siden du sansynligvis ikke finner sånn bil. Jeg fikk denne gratis, og hadde ikke villet gitt noe særlig for den heller i den stand som den er.

Er en i bra stand til salgs, med skilter og godkjent i fjor høst. Går nok for minst 30.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår