Gå til innhold

Jeg skal flytte, og trenger en garasje e.l.

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Vel, jeg skal flytte fra huset med en stor parkeringsplass der det er supergod plass til biler etc... og inn i en trang blokkleilighet.

 

Selve flyttinga er ikke no problem, men i en blokk er det jo ikke akkurat så populært å ha bilprosjekter stående... er kun for biler med skilter.

 

Derfor lurer jeg, er det noen som vet om et sted jeg kan oppbevare bil og komme og skru og sånn? Stedet jeg skal flytte er SANSYNLIGVIS til bødalen... bødalen er i Røyken. Noe i nærheten som det er lett å komme til hadde vært supert.

 

Har jo planlagt to prosjekter allerede, ene blir bilcross bil... har bilen snart. Andre er et prosjekt... Golf1, til jeg blir 18.

 

Dette er så utrolig kjipt! :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har vel kanskje blitt til at jeg skal flytte til Asker nå da... rettere sagt Frydendal / Sem....

 

Er vel større "marked" for å finne et mekkested der?

Noen som vet om noe?

 

Trenger ikke å være et verksted eller garasje, men et sted der bilen kan stå og der jeg kan komme og gå og ha litt verktøy og deler... helst innendørs selvsagt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Har vel kanskje blitt til at jeg skal flytte til Asker nå da... rettere sagt Frydendal / Sem....

 

Er vel større "marked" for å finne et mekkested der?

Noen som vet om noe?

 

Trenger ikke å være et verksted eller garasje, men et sted der bilen kan stå og der jeg kan komme og gå og ha litt verktøy og deler... helst innendørs selvsagt.

 

 

 

Helt sikkert noe å få leid på Sem.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Hmmmmm..... Er nok ikke noe problem å finne sted å skru her. Mange som har låver og slikt i nærheten av sem ! Det er en kar som har masse greier litt borti der. Vi har russebussen vår stående i området, og har lagt merke til at det er mange som driver og skrur på biler/dune buggies og liknende der. Kan gi deg veiforklaring hvis det er ønskelig ! Tror han er ganske dyr da men...

 

 

Onkelen til Mattis? I så fall kan jeg vel skaffe nummeret til ham på fredag eller mandag.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Rart ikke HerskerHans legger inn noe mer råd... Han som leier på en gård på SEM ;)

 

Jeg trenger oxo et sted å ha bilen min i vinter!!

Trenger ikke mekkeplass, bare et sted å lagre bilen! Får litt hetta snart, bilen har stått for lenge ute........ og snøen kommer snart......... :(

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Rart ikke HerskerHans legger inn noe mer råd... Han som leier på en gård på SEM ;)

 

har ikke fulgt med utviklinga på tråden. Det er mange som har spurt oss allerede, det er egentlig litt fullt. Selv om vi sløser litt med plassen kanskje. man akkumulerer jo opp så mye drit,

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet om noe annet Hersker Hans så hadde det vært fint...

 

Flytter den 15. Januar... og vil ha et sted så fort som mulig.

Hva ligger prisene på her?

 

Kan jo ikke akkurat punge ut 1000-vis av kroner... men det er vel kanskje så mye det koster? :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår