tomandreee Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ja, jeg gjör absolutt ingenting om dagen. Sänt rent bortsett fra at jeg ikke bare har et prosjekt, men flere. Som jeg har skrevet i träden om man gidder ä lese to-tre poster lengre opp sä blir ikke denne päbegynt för bimmern er ferdig. I tillegg skal Passaten ha motorfinish för sesongen starter, banebilen skal väre klar samt at jeg oppgradererTransporteren min. Som ikke det var nok sä driver jeg starter nytt firma, flytter inn i nye lokaler samt lager hjemmeside for firmaet + den nye siden til Die Aller Vaerste... Akkurat nä er jeg i Stuttgart og skal i möte med FK, för jeg setter kursen til München og Kerscher Tuning. I gär var jeg hos Volkswarenhaus og stikker innom der för jeg kjörer videre til Berlin for ä besöke Supersport og TA Technix. Sä du fär ha meg unnskyldt om jeg ikke har hatt tid til ä päbegynne Fiestan enda... Mente ikke noe "vondt" med det da! ;) Bare lurte på om du hadde kommet noe videre.... bestemt deg for farge osv. Syns det høres ut som et artig prosjekt. Derfor jeg spurte ! Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Mente ikke noe "vondt" med det da! ;)Bare lurte på om du hadde kommet noe videre.... bestemt deg for farge osv. Syns det høres ut som et artig prosjekt. Derfor jeg spurte ! Hehe, skjönner det. Liker bare ä svare orntlig när folk spör om hva som skjer... ;) Kommer vel til ä begynne med den ut pä sommeren, er fort gjort med en sä liten bil... :afro Til Skulebollen: Eg driv med bildelar og slikt. Justerbara dempera, stailinglampar og annat som er kjekt pä bilar. Sä eg hentar delar samt besökar mine levrandörar... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Åssen går det med dette prosjektet da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Åssen går det med dette prosjektet da? Vel siden du spør... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Nice heving av taket! Liker den modden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Har kjørt en XR2 med 1600 med 270kam og to dobble, ca 160 hk, ikke videre behagelig, måtte gjete bilen som fy... momentforskjellen mellom den lange og den korte drivakselen gjorde at bilen dro som fy ut imot midten av veien... MEN, denne ubehagelige blikkboksen må være en av de definitit topp 10 av morsomme biler jeg har kjørt... er man klar over at bilen trekker ved pådrag er den ustyrtelig morsom... Tøft prosjekt, men jeg er enig i flere her at disse skal ha doruller.... Breie 13" med lavprofil... gjerne 245/45-13 ellerno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Tøft prosjekt, men jeg er enig i flere her at disse skal ha doruller.... Breie 13" med lavprofil... gjerne 245/45-13 ellerno Dæven.. Det er ikke direkte lavprofil :p.. Blir jo skyhøyt.. 11cm høy gummi :O.. Når felgene kun er 32,5cm høye totalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Nice heving av taket! Liker den modden ;) Tok vekk hevinga så var den visst blitt litt taksenka også... :( Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Vil du selge meg rattet på den bilen? Trenger også V.parklyspære.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Vil du selge meg rattet på den bilen? Trenger også V.parklyspære.. Venstre er stjælt, men du kan få den høyre for samme pris. Rattet er fra en høyrerattet bil så jeg ve ikke om den passer? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Går motsatt vei når du svinger da, så det går ikke... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Taket der er bare å slå opp igjen. har en på skolen.. taket der har vert opp og ned 150 millioner ganger.. bare slå i taket på interiøret. mykt som fy. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg