The cowboy Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 var og titta litt på vg sidene.. fant noe merkelige greier.. er bilder fra bilmessen i tokyo.. http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=1809 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Oh my god! It's a portable hot-dog trolley with engine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 New Japanese Beetle? Mitsubishis svar på Audi A2. Nissan Morgan. Nå er det ikke lenge til vi får se at James Bond begår harakiri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hehe.. den siste bilen der..den subaruen...den er jo egentlig litt snacksy da..syns no jeg.. men den som ska ta over for mx-5 kunne de godt ha spart seg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Observer opphavs landet da... det er ikke annet å vente seg.... De kan kopiere.... men værså snill... ikke hver kreative.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Aldri, aldri, aldri, skal jeg selge bilene mine! Jeg koster heller på mine kjære gamle travere astronomiske summer enn å risikere å havne i noe sånt. Faen til folk. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 ...den gule der oppe med dama er Daihatsu Copen...den har landet i Tyskland og Uk ...engelsk menne er ville etter den....noe stort mer enn en ny kult bil blir det nok ikke ...en full roadster i mini klasse...:D og den er forrseten håndlaget på egen fabrikk kun for denne modellen... EDIT: http://www.copen.jp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Only in Asia....... Den gule saken var ikke så ille da, men resten var helt grusomt. well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Se for deg Mitsubishien med noen skikkelig skjermbreddere, råe sideskjørt og fete fangere, og kanskje en skikkelig motor... mmm, snasent.... nei, det er vel noe av det styggeste jeg har sett.... Men den Daihatsu Copen (Den gule) er ikke så ille syns nå jeg. (Den er med på Auto Modellista tilogmed :) :) ) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Lurer på hva de bildesignerene der røyker for no jeg Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Hvis det er slik design de nye bilene skal ha tror jeg nok jeg kommer til å kjøre -80 og -90 talls biler hele livet...! Skjønner ikke hvorfor alt skal se så "fremtidsvisjons"aktig ut... Ufo-biler :mad: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Caddy 16en vakke så ille da.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Chevy Lurer på hva de bildesignerene der røyker for no jeg Tror'em har drekki bremseveske hele gjengen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg