Gå til innhold

prøver tåden om styre enhet på nytt.

Ranger emnet


200sx4ever

Anbefalte innlegg

står med en ford scorpio 2.3 automat 1997 mod som ikke starter, vi har kommet frem til at det må være styre enheten siden vi ikke kommer inn i systemet med no feilsøkingsystem.

 

det jeg trenger er en styre enhet med nr 96GB-12-A650-BD

 

chassi nr WFOFXX6AGFTY41768

 

hvis noen vet om et sted jeg kan få tak i denne delen eller har en slik del å selge ville det vært topp.

 

virker umulig med tanke på alle stdene jeg har ringt og vært i kontakt med viav mail.

 

på forhånd takk

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en 97 mod. har vært i kontakt med ford å di sier det umulig å skaffe styreenhet til denne bilen. enda den bare er litt over ti år. eneste håpet er vel om de har noe til denne i statene, da den ble levert der som standar 2.3 med automat. her i lanndet er det ikke mange med den motoren og automat

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står med en ford scorpio 2.3 automat 1997 mod som ikke starter, vi har kommet frem til at det må være styre enheten siden vi ikke kommer inn i systemet med no feilsøkingsystem.

 

det jeg trenger er en styre enhet med nr 96GB-12-A650-BD

 

chassi nr WFOFXX6AGFTY41768

 

hvis noen vet om et sted jeg kan få tak i denne delen eller har en slik del å selge ville det vært topp.

 

virker umulig med tanke på alle stdene jeg har ringt og vært i kontakt med viav mail.

 

på forhånd takk

 

Er ikke nødvendigvis styreenheten din som har tatt kvelden selv om du ikke får kontakt med diagnosen.Er det sjekket,bensinpumpe,releer,tenning osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går startmotoren rundt? Hvis ikke, er det jo en bryter som nekter deg å starte bilen hvis den ikke står i N eller P...men det har du sikkert sjekka. Den bryteren tok kvelden på galanten, da kobla jeg den enkelt og greit ut!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått over hele bilen å er ganske sikker på at jeg trenger ny styre enhet, den gamle har vært hos semco å de klarte ikke fikse den fikk beskjed fra dem at de ikke hadde utstyr til å teste den. men for sikkerhets skyld. hvis noen har en slik bil å vil la meg prøve den i dems bil?

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ebay? Ligger i hvert fall en til en -98 2.3 på britisk ebay. Ellers kan det være et tips å kontakte de folka her:

Autotek Electronics

 

Nå er det vel overdrevent mye feil som diagnostiseres som ødelagt ECU. Sikker på at det ikke er startsperra som har slått seg vrang f.eks?

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår