Gå til innhold

kberg

Bruker
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kberg

  • Bursdag 05/02/1979

Contact Methods

  • Bosted
    vestfold

kberg's Achievements

  1. Blir nok en tur på skroten ja Bilen har vært på peugeot, men de vil bare skrive timer... Fikk vite akkurat det jeg fortalte dem når jeg leverte bilen der, og ei regning da...
  2. -94 306 1.4 starter ikke, og får en kode 56 (startsperre) men denna bilen har ikke startsperre??? så da vil jeg bli kvitt sperra, eller finne en ny boks som ikke har heller...
  3. Er det noen i norge som fjerner startsperre i databoksen på peugeoter? Det mysser jo av sånne firmaer i england, så???
  4. HAr ikke peiling, men du får jo billigere på sosia...biltema.
  5. ms driter vel i om den har motstand eller ikke? Men om du kjøper uten, ryker ikke motstanden, om ikke annet...hihi...
  6. Ser ikke no problem med det... er jo bare et rør lissom...
  7. Hvis du sperrer turtallet tror jeg kansje den blir veldig treig å lat? det er jo ikke så stort turtallsområde på gamle diseler, og gamle volvoer vil jo ha litt turtall for å orke noe? Men det går vel det å, om du ikke finner på noe "bedre" Skal den gå som brøytebil? eller?
  8. Vet ikke??? har ikke sett under hytta på en så gammal volvo på "mange" år. Men om den har en luftsylinder som drar gira på plass, kan du jo ta av sylinderen, og sette på ei stang i steden...kansje? Vet igrunn ikke om f85 har lav/høy i det hele tatt??? f88-89 har vel det, men... Men, hvor fort ska den (ikke) gå da? Får kunne du jo kjøre en traktor i 80, om det var bremser på alle hjula, og du hadde lappen på bil? Ellers hadde volvo en litt ekkel fartsperre midt på 90 tallet eller rundt der, hvertfall på fl7, som kutta dieselen over en viss hastighet, og da måtte du ganske langt ned i fart før det bynte å dra igjenn... det er kansje noe som går an å få montert? Ellers trur jeg du burde gå på volvo å spårre noen på værkstedet.
  9. Du må sikkert gjøre det sånn at du ikke kan "jukse", og slenge I høygir når du er godkjent, uten en del jobb. kan hende du kan lage ei stang å bruke i steden for luftsylindern til høy/lav giret???
  10. Du kan jo høre på volvo? Hvor fort kan den gå da? lås den i lav serien?
  11. Åssen pumpe ska du bruke da?
  12. Uhm, har den en coil på hvær plugg?, eller 3 doble, eller? Prøv å klemme sammen gapet på pluggene litt, å se å som sjer... Men, åssen vet du at det er tenninga i det hele tatt? Driver turteller å hopper rundt? eller har du noen andre fixe måter å se det på?
  13. Hvor stort gap er det på pluggene da??? Nå er det vel igrunn ikke pluggene som lager gnist heller, Åssen står det til med resten av tenningsanlegget da? Åssen vet du at det er gnista som "blåser ut" forresten?
  14. det er ikkeno å vurdere, bare gjør det. Har denna doble ventilfjører, eller fjør og dempefjørdings? Kan være ei knekt fjør...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår