Polo Classic Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Vær så snil å ikke ødelegg den med masse ekstralys, pleeeeeeaaase! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW newbie Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 er 4 på den nå serru, har blitt vant til det i grunn ;) Har den gule på NBS litt i tankene, pent og se på. Siter This is a signature mk1 1,5 cl 1982, 133000 m/servicehefte, servo, godbil ;) mk2 1,6 cl 1986, fantastisk førstebil, kjørt i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Blinklys Baklys 1 (Disse passer vel ikke?) Baklys 2 Her ser du de peneste lyktene.Alle bildene er hentet fra http://www.in-pro.com :) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Syns de smaleste bak lysene til den eldste 1ern er fine men ikke de andre.. blir så rart når ikke hele rekka er hvit.. hadde den hvert helt hvit.. ell om du lakker den rød (som hel røde) lykter kunne det vært pent.. sånn jeg ser det i all fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW newbie Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 hei alle igjen, har endelig fått tatt bilder av bilen, men jeg får ikke lagt de ut, kunne noen tatt en newbie guide på hvordan, hadde vært topp :) Siter This is a signature mk1 1,5 cl 1982, 133000 m/servicehefte, servo, godbil ;) mk2 1,6 cl 1986, fantastisk førstebil, kjørt i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by VW newbie hei alle igjen, har endelig fått tatt bilder av bilen, men jeg får ikke lagt de ut, kunne noen tatt en newbie guide på hvordan, hadde vært topp :) Enten fikser du deg gratis webplass et sted, feks start.no, ellers så sender du bildene til meg så kan jeg legge dem på webplassen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by VW newbie er 4 på den nå serru, har blitt vant til det i grunn ;) Har den gule på NBS litt i tankene, pent og se på. Ah, den gule drømte jeg om en gang i tiden også. Syns den er ganske kul. Den ser rar ut med 2 lykter (Viska bort 2 av dem i Photoshop) men det er nok fordi man ikke ser grillen ordentlig. Men hvis du vil ha 4, så er det ditt valg... :) Fargen er jo også ganske kul... (Jeg liker gul bil) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Den her ser jeg virkelig potensialet i...Men hvor er det blitt av kromlistene som skal være på vinduet bak? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW newbie Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 For å være helt ærlig aner jeg ikke, ramma er der enda, virker som krommen bare har flassa av, litt av grunnen til at jeg vurderer å sette på svarte lister, kan vel ikke være lett og få tak i kromlister,eller? En ser at kromlistene på sidene ved dørene har mista litt av glansen de også, litt kjipt. Og før noen sier det, ja jeg vet at vinter felgene er forferdelige, hadde ikke råd til nye :(. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i hele dørtrekk med det "fake" skinnet hadde det vært topp, må få noen hele. Vil også ha noens mening angående dørhåndtak, fikk tak i noen som er omvendte av de som står på nå, det svarte er kromma og den lille lista er den som er svart, håper dere skjønner hva jeg mener, men så har jeg også noen sånne kromma plater du setter på baksiden av dørhåndtaket, synes dere jeg burde beholde de nåværende håndtakene og sette den kromplata bak, eller sette på de kromma dørhåndtaka, hadde noen hatt bilder av kromma dørhåndtak på bil så for all del del ;). PS: En stor takk til quack for hostinga av bilder :D Siter This is a signature mk1 1,5 cl 1982, 133000 m/servicehefte, servo, godbil ;) mk2 1,6 cl 1986, fantastisk førstebil, kjørt i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by VW newbie For å være helt ærlig aner jeg ikke, ramma er der enda, virker som krommen bare har flassa av, litt av grunnen til at jeg vurderer å sette på svarte lister, kan vel ikke være lett og få tak i kromlister,eller? En ser at kromlistene på sidene ved dørene har mista litt av glansen de også, litt kjipt. Kan ordne nye slike kromlister for deg. Er slike på golfen jeg fikk kromfangerne, dørhåndtaka, sidelistene og grillen min fra... Bare si ifra! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 - Gewinde av bra merke, senk masse. - Gromme hjul, kanskje Porsche felger i 8x15" - Behold alt av chrom + mere som f.eks chrom fangere, chrom dørhandtak. - Ny grill til 2 lykter - Glassklare lys forran + blinkers + røde og hvite baklys Behold den motoren du har nå. Så kan du spare til noe skikkelig gromt. 16v eller G60turbo. Så sette i etterhvert. Ingen vits å ta bort den motoren som er i bra stand for å sette inn noe som skaffer deg trøbbel. Må være ordentlig gjort Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Døds kul bil det der ;) Med de kromma fangerne/dørhåndtaka som BOS hadde/har tilsalgs vil den bli skikkelig fet. Løp å kjøp så vil du få en kulere bil med en gang ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=20352 Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Har ikke lest gjennom tråden din, men måtte bare poste..... Hadde nemlig en 1500 1'er som første bil..... Det er fremdeles go'bilen MIN selv om jeg har hatt uuur mange biler etter denne.... Denne bilen hadde jeg i 1,5år UTEN problemrer... Den gikk som ei kule, startet som ei kule og alt var bare Herrens glade dager! Angrer som ei billig hore på at jeg solgte den.... IKKE gjør samme feilen! 1500 1'er 4eva.....! Min var 5d da.... Enda mer sjelden! Skal vi bytte likt............? Hehe....;) PS: Kromen din kommer fra en GL ..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Har ikke lest gjennom tråden din, men måtte bare poste..... Hadde nemlig en 1500 1'er som første bil..... Det er fremdeles go'bilen MIN selv om jeg har hatt uuur mange biler etter denne.... Denne bilen hadde jeg i 1,5år UTEN problemrer... Den gikk som ei kule, startet som ei kule og alt var bare Herrens glade dager! Angrer som ei billig hore på at jeg solgte den.... IKKE gjør samme feilen! 1500 1'er 4eva.....! Min var 5d da.... Enda mer sjelden! Skal vi bytte likt............? Hehe....;) PS: Kromen din kommer fra en GL ..... Kan komme fra en CL eller GLS også... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg