Gå til innhold

Sommertreff - Acr'08

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

hmm.. ikkje bra... gikk det bra med di i biln?

 

som jeg vet og forsto det med kompisene demmes så gikk det faktisk ganske så bra med de,bilen er jo skikelig bygd med skikelig bur og hadd de ikke hadd det så har ikke jeg vista kordan det gikk med de, de gikk nu selv ut av bilen og sto og studerte den. bilen fikk seg en kraftig smell og tvila de bygg opp den igjen men anskaffa ny karoseri

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes alvorlig ut den ulykka.. Noen som har bilder/film av hendelsen..?

Skjedd andre ulykker der nede forresten..? :p

 

Ja hva vell den som hva mest alvorlig som jeg vet om og har fått med meg,skal se om jeg får fiksa bilda imorra og få det slengt ut.for å si det sånn,dt må kranbil til for å løfte den åver utovernet.

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva vell den som hva mest alvorlig som jeg vet om og har fått med meg,skal se om jeg får fiksa bilda imorra og få det slengt ut.for å si det sånn,dt må kranbil til for å løfte den åver utovernet.

 

 

Ang den ulykken med PK Racing så tror jeg nok det er lurt å vente noen dager med å legge ut bilder. Bilen ser ut som om det kunne vært en dødsulykke, så er greit at føreren får snakket med familie og kompiser etc først slik at ikke noen blir vettskremt nå de ser bildene. Kan være noe å tenke på.

 

Snakket med PK senere på kvelden og det gikk bra med begge i bilen. Et godt bur og ordentlige seter/belter og hjelm hjalp dem til å gå uskadd ut av vraket. Tenk på dette når dere bygger bil i vinter. Legg av noen tusen til litt sikkerhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanontreff. Fikk kjøre en hel del, og bilen fungerte utmerket. Litt lite folk denne gangen, men det resulterte i mindre køer når det gjaldt både banekjøring, mat og toalett. Og toalettene var rene denne gangen. Eneste jeg kan sette fingeren på for min del er den teite mopedspinninga før breisladden. Er et biltreff, så litt mer bilunderholdning hvis man må vente hadde vært mye bedre, og samt at ikke det starter åpen kjøring rett etter breisladden. Men man måtte vente i over en time før ekstremkjøringa starta. Etter å ha stått i lang tid å sett på andre kjøre blir det fort mer interessant å kjøre selv enn å se på utlevering av pokalene.

MY11 VW Amarok Highline "lifted"

x - MY10 Impreza "WRX D"

x - MY97 JDM STi m/skilt

x - MY96 Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem, takk for nok ett kongetreff selv om Audaen ikke gikk helt 100% hele helga..

 

Toaletter virka gjennomgående bra hele helga, og det hadde dukket opp enda en kiosk siden vårtreffet :D

 

Virka ikke som programmet ble fulgt hele tiden tiden men, dukka opp ekstremkjøring og litt sånt selv om det ikke sto i listen..

 

Kunne gjerne dempa gain på enkelte av høyttalerne litt, ble veeeel sliten i ørene etter noen timer med speaker.. Men alt i alt kjempebra som vanlig!

 

Og forresten, hva med ett eget sommertreff underforum? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nismo.

 

ok skal ikke legge ut noen bilder da.

 

Men Må rett en stor takk til MORTEN BANGÅS OG CO for enda et vellyket treff da.men enda mere vellyket for min del da.

 

noe småplager med bilen som f.eks røran til intercoler spratt av noen ganger,avknekte hjulbolter på lørdag og en mindre brann i motorrommet så har jeg ikke noe å klage på, blei til og med ikke svartflagga når jeg for å ratta drift på bana stortsett heile tia og hva påpasselig med og slippe forbi gutta som hadd mye meir motor og mindre motor som villa forbi.

 

Det hva nok jeg ratta langstrekka noen ganger ja. hva drittarti da.har en liten video men av dårli kvalitet av noen som filmen.. og div bilder

 

http://www.youtube.com/watch?v=txcjiPPDnkE meg

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=y_ucrO6KrCI

 

Breisladden

IMG_2642.jpg

DSC_0881.jpg

Nordpolen

IMG_2488.jpg

en calibra som prøva og heng på

1218811321075_20080815-163902-pi_20.jpg

felgen fik kjør seg

IMG_1480.jpg

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Morten og co..kanonbra treff denne gangen også.

Biln min funka bare sjukt bra hele helga,hadde en liten glitz med en skrue på ei vakumpumpe som løsna,men heldigvis hadde SHS gutta exakt lik liggende på lager :)

Hadde gjort en del mods på biln i vinter/sommer og det så ut til å gi uttelling.Mista ikke oljetrykket + at toppakninga ser ut til å tåle mye mere nå.Og som bonus satt jeg ny pers på time attacken.

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Morten og co..kanonbra treff denne gangen også.

Biln min funka bare sjukt bra hele helga,hadde en liten glitz med en skrue på ei vakumpumpe som løsna,men heldigvis hadde SHS gutta exakt lik liggende på lager :)

Hadde gjort en del mods på biln i vinter/sommer og det så ut til å gi uttelling.Mista ikke oljetrykket + at toppakninga ser ut til å tåle mye mere nå.Og som bonus satt jeg ny pers på under time attacken.

 

Etter tredje runde i det extremheatet, så kom du opp på depotstrekka når den siste bilen var halvveis rundt nordpolen,dritgromt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår