Gå til innhold

tips til tekst på russekortet???

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert.

 

 

er enig en del du sier..

 

men jeg ser ikke helt poenget bak denne russefeiringa.. kan like gjerne ta di penga det koster å tørke deg i ræva med.. får like mye igjenn for begge deler...

 

det eneste positive jeg kan komme på med russeferinga er rokko å russen filmene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert.

 

er enig en del du sier..

 

men jeg ser ikke helt poenget bak denne russefeiringa.. kan like gjerne ta di penga det koster å tørke deg i ræva med.. får like mye igjenn for begge deler...

 

det eneste positive jeg kan komme på med russeferinga er rokko å russen filmene...

 

Dere er vel ikke tilfeldigvis fra bærum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke av typen, kaste bort alt på ei helvettes våt russefeiring, je gidder ikke å bade i klamydia og herpes oppetter øra heller, men tenkte je skulle ha russeklær og kanskje dra på en fest eller to.. gidder ikke å vanke rundt på de store festane som tryvann osv. der ere jo bare samfunnstapere og sosser...

 

å JA!! jeg angrer på at jeg vil bli russ, men skal på russetur til tyskland og det er grunnen til at jeg blir det.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirkas jävla julekaka:

1 ägghelvete. 1dl surmjölk. socker och smör. ingen jävla mandel i alla fall. 2dl bakepulver. 1 pkt fula rossin. lite allerginötter.

 

Fylling: 1 melon och myket sprit. hell allt i en burkjävl och kör med elvisp i en timme. grädda direkte i skålen, skit i at smöra, kakhelvete fastnar ändå. stek passa länge. om kakfan lossnar, garnera med krossad melon och sprit. om inte den lossnar, släng skiten ur fönstret och drick upp SPRITEN!!!

 

Till desserr, en päronjävel!!

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russefeiring er gøy da =)

Ikke gjør samme feilen som jeg gjorde da.

Utnevnte meg sjøl som sjåfør på russebilen.

Så mista jeg lappen, og statens inkrevningssentral slukte alle panga mine.

Så under russefeiringa var jeg blakk, hadde ikke lappen.

Det resulterte i billige sigaretter og dårlig hjemmebrent=)

Men fy faan så gøy da!!!!!!

So Many Miles, So Little Time.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår