Gå til innhold

tips til tekst på russekortet???

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Den eneste EKTE russen er svartruss. (får sikkert masse sinnapost nå men det driter jeg i.) Russetida er til får å feire at man er ferdig på skolen. Svartrussen har tatt yrkesutdanning og skal ut i jobb. hva faen har rødrussen fått? Studiekompetanse. DVS rett til ENDA mer skole. Men jeg trenger ikke stygg bukse med skrift på for å feste og lage spetakkel. Klarer det helt greit i ''sivil'' jeg:D

 

Jeg gikk yrkesfag, men ble rødruss. Noen skoler kan man velge tydligvis...

 

"Snus er som flikkans lille, smaker godt, men lukter ille"

prøvd på svensk:P hehe

 

litt oppbrukt kanskje:P mange bra forslag her:)

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, gleder meg til den dagen når skyter feil person med paintball.

 

Men hva faen er det russen gjør i deres område som gjør at du hater dem så mye?

 

Russen her oppfører seg rimelig bra, greit så dynker de kjente og familie. Men det har aldri vært noe særlig til terror virksomhet fra russens sin side.

 

Definer ''feil person'' er du snill. Det russen gjør galt er å tro de er ''untoutchables'' så fort de får på seg det tøyet. Kaster egg og klissete greier, og når du drar til dem så sutrer de som små skolejenter...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer ''feil person'' er du snill. Det russen gjør galt er å tro de er ''untoutchables'' så fort de får på seg det tøyet. Kaster egg og klissete greier, og når du drar til dem så sutrer de som små skolejenter...

Jo "feil" person vil være f.eks. en som litt skadet i hodet, går på bol og eier ikke lunte. Som noen folk jeg kjenner til. Hadde du skjøtet med paintball gevær på dem, så hadde du ikke klart å gå på bena dine senere.

 

Men ja, gjør faenskap så mye du vil mot russen. Det er du som til slutt ligger på sykehuset og kjemper for å overleve. :cheers:

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skal sove så er det for høyt... bassen slår sånn at vinduet dirrer.

 

men jeg kan jo stå å blage deg hver natt i 3 uker å så ser vi hva du gjør i et desperat øyeblikk...

 

ser jommen ut til at du kunne trengt noe mere opplæring du og, 90% av det du sier er bullshit av samme typen som vi hører fra pensjonistene som skal pirke på alt og ingenting, om en bil kjører forbi dem, og ikke bytter heeeelt over i andre fil når den kjører forbi, så er han et råskinn og en idiot fordi han kun var 3 meter unna!

 

nei vær så snill, om du ikke har noe bedre å komme med enn det oppgulpet du har vist til nå, så kan du like gjerne droppe å skrive noe i det hele tatt...

 

on topic:

 

"A drunken mans words are a sober mans thoughts" eller noe i den duren så jeg noen som hadde, artig den forsåvidt ;)

 

edit:

 

@rabies, å sutre som ei skolejente er det du har gjort i hele denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glir litt ut her da men.

 

De som sutrer sann her, er det gunnen til at dere rett og slett ikke klarer å gjøre dere fortent å bli russ? Altså ikke klarer å fullføre videregående skole?

 

Mulig å være mer sutrete da? Høres ut som en gjeng med pensjonister! Bare å true meg med bank og være stor på nettet her nå, men dette gjør meg irritert!

 

Folk må da få feire at de er ferdig med 2-3 år skolegang!

Takk

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jommen ut til at du kunne trengt noe mere opplæring du og, 90% av det du sier er bullshit av samme typen som vi hører fra pensjonistene som skal pirke på alt og ingenting, om en bil kjører forbi dem, og ikke bytter heeeelt over i andre fil når den kjører forbi, så er han et råskinn og en idiot fordi han kun var 3 meter unna!

 

nei vær så snill, om du ikke har noe bedre å komme med enn det oppgulpet du har vist til nå, så kan du like gjerne droppe å skrive noe i det hele tatt...

 

on topic:

 

"A drunken mans words are a sober mans thoughts" eller noe i den duren så jeg noen som hadde, artig den forsåvidt ;)

 

edit:

 

@rabies, å sutre som ei skolejente er det du har gjort i hele denne tråden

 

Det er din mening. Men jeg liker ikke de russe luringene noe mer av den grunn. Jeg har ikke noe problem med fest og faenskap. Det som irriterer meg er de som forventer at russetøyet skal gi dem ''imunitet''. Det er ikke noe galt i å drikke seg møkkafull og røyke seg en jonas. Men det er den greia med å fucke opp dagen til tilfeldige ved f.eks. og kaste masse gris på dem som irriterer meg. Men for all del, drikk og kos dere.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glir litt ut her da men.

 

De som sutrer sann her, er det gunnen til at dere rett og slett ikke klarer å gjøre dere fortent å bli russ? Altså ikke klarer å fullføre videregående skole?

 

Mulig å være mer sutrete da? Høres ut som en gjeng med pensjonister! Bare å true meg med bank og være stor på nettet her nå, men dette gjør meg irritert!

 

Folk må da få feire at de er ferdig med 2-3 år skolegang!

Takk

 

Bare å feire det de er gode for. Men ikke plag folk unødvendig. Alltid fint å ha noe å feire, så lenge det betyr at man får drikke å være litt ''tulling'', men ikke dra det så langt at folk får en reell grunn til å bli sure.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers står det bra til?? Du hørs ikke helt god ut..

 

Mener bare at litt juling må man regne med. Er ikke noe galt i å få seg en på trynet så lenge man ikke dauer eller blir ordntli skada.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å feire det de er gode for. Men ikke plag folk unødvendig. Alltid fint å ha noe å feire, så lenge det betyr at man får drikke å være litt ''tulling'', men ikke dra det så langt at folk får en reell grunn til å bli sure.

 

 

Kom ikke her og si at DU aldri gjør noe som irriterer andre.. det har jeg vanskeligheter for å tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg heller aldri sagt. Det irriterer sikkert noen at jeg prøver å style en bil med liten motor. Mange liker ikke at jeg har utenlandske venner (har faktisk blitt grisebanka av 4-5 stk. og knivstukket pga. det... Så ikke bra ut, men fikk jo det tidligere nevnte oljeskiftet da:) ) Jeg spiller høy gangsta rap i bmw'n min, noe som stort sett irriterer alle som ikke liker gangsta rap..... lista er lang, men jeg går ikke bevisst inn for å fucke med folk sånn som svært mange russ gjør.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg heller aldri sagt. Det irriterer sikkert noen at jeg prøver å style en bil med liten motor. Mange liker ikke at jeg har utenlandske venner (har faktisk blitt grisebanka av 4-5 stk. og knivstukket pga. det... Så ikke bra ut, men fikk jo det tidligere nevnte oljeskiftet da:) ) Jeg spiller høy gangsta rap i bmw'n min, noe som stort sett irriterer alle som ikke liker gangsta rap..... lista er lang, men jeg går ikke bevisst inn for å fucke med folk sånn som svært mange russ gjør.

 

Men hvis du vet at alt dette plager andre, hvorfor gjør du det bevist da?

 

Er det nå vi andre her skal si at vi skal ty til vold osv siden du irriterer enkelte av oss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en viss forskjell på å kjøre rundt med sine utenlandske kamerater i den styla bimmeren med liten motor mens man spiller høy ''negermusikk'' som mange vil kalle det, og det å dynke tilfeldige grunnkursinger i en sticky blanding av egg, eddik og creme fraiche. Og ikke kom å si at det ikke skjer for det gjør det. Skjedde med flere jeg gikk i klasse med. No offense men jeg syntes argumeteringen din begynner å bli noe usaklig.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en viss forskjell på å kjøre rundt med sine utenlandske kamerater i den styla bimmeren med liten motor mens man spiller høy ''negermusikk'' som mange vil kalle det, og det å dynke tilfeldige grunnkursinger i en sticky blanding av egg, eddik og creme fraiche. Og ikke kom å si at det ikke skjer for det gjør det. Skjedde med flere jeg gikk i klasse med. No offense men jeg syntes argumeteringen din begynner å bli noe usaklig.

 

ta han andre her som mener at 60db er høyt når han skal sove. Kan jo være at det irriterer meg å måtte høre på musikk som jeg ikke liker når du kjører forbi og spiller høyt?

 

For all del så må du gjerne gjøre det du selv måtte ønske og være sammen med de du selv måtte ville.

 

Hva er så usaklig med mine innlegg ? kan vel si det samme om dine som "truer" med knivstikking osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår