Gå til innhold

tips til tekst på russekortet???

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke trua med knivstikking. Det var et svar på en påst om at hvis man skyter ''feil'' folk med paintball så blir man banka opp og havner på sykehus, og knivstikking er mer og mer vanlig i slosskamp. (vet av erfaring) Mulig jeg uttalte meg litt uklart men har for all del ingen planer om noen knivtrussler jeg. Eller noen andre trussler for den saks skyld. Hvis jeg absolutt skal ty til fysysk makt (noe jeg SVÆRT sjeldent gjør) så bruker jeg nevene. (Kanskje et slagvåpen hvis det er mange mot en og jeg merker at det holder på å gå til helvete. Og før noen sier noe; NEI jeg sloss ikke til vanlig. Har ikke slått noen annet enn på trening på 2 år.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke hva du svarte på min post. Men håper du skjønte budskapet i posten min.

 

Folk skal alltid begynne å utøve vold når noe ikke passer dem. Jeg for min del unngår å slåst. Vold og krig har ført meg til dette landet i nord. Og jeg har ingen planer om å sende noen på sykehus, hvis det var noen som trodde det i min forrige post.

 

Eneste jeg sier er: "What goes around, comes around".

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop det jeg sier også. Et egg på meg = en paintball i retur. For å sitere en klok gammal biker: ''Treat me good i'll treat you better. Treat me bad i'll treat you worse'' Tror det var Sonny Walker han het.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk tilfelle av 8 års tenkning, om noen sier noe stygt til meg, skal jeg ta igjen dobbelt så hardt! For da blir alt bra!

 

Serriøst Rabies, om du skal grine over russen, så gå til syte tråden, for dette emnet handler IKKE om diskutering om russ, emnestarter spurte IKKE om hva du, eller noen andre mener om russen, og om du har lyst til å diskutere det så kanskje mekk deg et eget emne isteden for å spamme dette med crap ingen bryr seg om? Ekstremt irriterende å komme inn i et emne og se at en dude spammer ned hele greiene med crap som er HEEEELT off topic, er nesten sikker på at oppgulpet ditt utgjør hvertfall en hel side for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russen er en gjeng med invalide kødder

 

syns vi skal forby dem.. kjenner par som fikk seg skikkelig på tryne gjennom feiringa i år.. Og gledelig var det å høre etter at de kødda med feil folk!

 

 

Å kaste ting på andre mennesker, å fylle opp en cab med no klissete grejer over hele baksetet er labert!

 

Skyt dem ned alle mann! skuddpremie på russen! ser ingen grunn til å feire.. enda en grunn til å bare drikke

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russen er en gjeng med invalide kødder

 

syns vi skal forby dem.. kjenner par som fikk seg skikkelig på tryne gjennom feiringa i år.. Og gledelig var det å høre etter at de kødda med feil folk!

 

 

Å kaste ting på andre mennesker, å fylle opp en cab med no klissete grejer over hele baksetet er labert!

 

Skyt dem ned alle mann! skuddpremie på russen! ser ingen grunn til å feire.. enda en grunn til å bare drikke

 

hørte jeg osloområdets-store sønn? ikke sånt jeg er ute etter som du sier,er faktisk helt enig(for en gangs skyld) at mange russ er tapere.. men er faktisk noen få som klarer å feste med måte..

 

men moderatorer(sugekoppens venner) slett eller rydd opp i tråden da.. jeg har bestemt meg for noe piss, blir vel stort sett bare klær og et par drammer i russetida på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit med russ så lenge de oppfører seg som folk. Og det er fullt mulig å oppføre seg som folk selv om man er kanon møkkafull, og bøttefjern som ei due. Det er de som ikke oppfører seg jeg har problemer med.

Langemann: Typisk tilfelle av fordømmende tenking. Hva med første setning i det ordtaket; ''treat me good i'll treat you better'' (?) Du leste den ''negative'' delen og ble med en gang opphengt i det. Får vel endre det da. Hva med ''What goes around comes around, twice'' ? Fornøyd nå?

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit med russ så lenge de oppfører seg som folk. Og det er fullt mulig å oppføre seg som folk selv om man er kanon møkkafull, og bøttefjern som ei due. Det er de som ikke oppfører seg jeg har problemer med.

Langemann: Typisk tilfelle av fordømmende tenking. Hva med første setning i det ordtaket; ''treat me good i'll treat you better'' (?) Du leste den ''negative'' delen og ble med en gang opphengt i det. Får vel endre det da. Hva med ''What goes around comes around, twice'' ? Fornøyd nå?

 

Har du lest igjennom dine egene innlegg i det hele tatt? om det er noen som har "fordømmende tenking" så er det jo deg...synd du er for trangsynt til å innse det..

Gang på gang på gang på gang, igjennom denne tråden har du tatt hele russen under en kam, og det er det jeg baserer mitt utsagn på...ikke bare det siste innlegget ditt

 

oh, btw, svart russen er den "ekte" russen? si meg, hva vet du egentlig om russ?

 

og nei, jeg er ikke fornøyd, annet sitat, samme holdning..atter en måte å påvise småunge-tenkning på, det du sier "treat me good i'll treat you better", mener du at det rettferdiggjør en barnslig tankegang hvor du forsvarer det å "ta igjen dobbelt"?

 

En mann møtte en ånd, ånden sa at mannen kunne ønske seg 3 ting, men for hver ting mannen ønsket seg, ville eks-kona få dobbelt opp av.

 

Først ønsket mannen seg et hus, eks-kona fikk en villa.

 

Så ønsket mannen seg en bil, eks-kona fikk to.

 

Så sa mannen; "slå meg halvt ihjel"

 

En litt humoristisk vinkling, men du skjønner poenget, i vitsen loves det også opp dobbelt av både positive og negative ting, uten at det positive gjør opp for det negative

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jaja, noen sliter vel bare litt med å ta poenger. Du skummet tydligvis bare den siste posten min da (''Greit med russ så lenge de oppfører seg som folk'' stod det der. Noe et STOR andel IKKE gjør) Det med at svartruss er den ekte russen begrunnes fra min side svært enkelt med at (som sagt tidligere); Russetiden er til for å feire at man er ferdig med skolegangen. Svartrussen har tatt en yrkesutdannelse som tilsier at de nå skal ut i lære. (Ja de har dårlig lønn og LITT teori men de skal ikke lenger slite på skolebenken. De er ute i jobb og gjør de samme oppgavene som fagarbeiderne så fort de mestrer dem. Ergo; Ferdig med skole. Rød-/blåruss har stort sett tatt en allmenfaglig utdannelse som ikke gir stort annet enn generell studiekompetanse. Ja, de er også ferdig med vidergående skole, men de har ingen utdannelse som kan brukes i arbeidslivet. D.v.s. at hvis man ikke skal gå videre på universitet/høyskole så er allmenfag bortkasta tid som du har lite/ingenting igjen for (unntatt kanskje minnene fra russetiden da:D) Ergo: IKKE ferdig med skole hvis de vil ha en utdannelse som kan brukes til noe. (Eller hvis du vil; Ferdig med skole. Jobber på rimi)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russetiden er til for å feire at man er ferdig med grunnskolegangen, og skal begynne på studieårene... og ja, studieårene blir faktisk forbundet med noe spennende/interresant av stort sett alle som bestemmer seg for å studere.

 

greit nok, du har etter MYE om og men sagt en halvpositiv ting om russen etter gud-vet-hvor-mange poster med fordommer og hat, kanskje jeg skummet gjennom den siste posten din, men veldig rart er det ikke når du kommer med det samme om og om igjen, og alt er like ubrukelig...

 

"Hehe... Jaja, noen sliter vel bare litt med å ta poenger." om det du sier faktisk hadde hatt noe poeng annet enn crap du finner på i farta så kanskje det hadde hvert litt lettere "å ta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hadde kommet en edit på forrige nå. Ja, personlig så forsvarer jeg det å ta igjen dobbelt. Men jeg er også tilhenger av å gi dobbelt tilbake av goder som jeg har prøvd å konstantere. Eks; Hvis jeg er på byen med gutta og går tom for spenn. Da spanderer f.eks en kammerat en pils (eller en jeg ikke kjenner) da mener jeg det bare er rett å rimelig å spandere 2 neste gang vi treffer hverandre, eller fler hvis det skulle trengs (treat me good i'll treat you better). Men hvis jeg er på byen igjen og en eller annen fjott drar til meg helt uprovosert så smadrer jeg ham ned i asfalten så tenner og div. annet flagrer. (treat me bad i'll treat you worse) Vet ikke hvordan du er oppvokst men jeg er oppvokst i et bikerhjem der dette er godtatt tankegang, og virker logisk for min del. Deretter har jeg hengt i et miljø der den samme prossedyre er standard både i positiv og negativ retning.

Og ikke for å kverulere men jeg har flere ganger sagt at f.eks å feire er helt greit men gi faen i å kødde bevisst med folk.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jaja, noen sliter vel bare litt med å ta poenger. Du skummet tydligvis bare den siste posten min da (''Greit med russ så lenge de oppfører seg som folk'' stod det der. Noe et STOR andel IKKE gjør) Det med at svartruss er den ekte russen begrunnes fra min side svært enkelt med at (som sagt tidligere); Russetiden er til for å feire at man er ferdig med skolegangen. Svartrussen har tatt en yrkesutdannelse som tilsier at de nå skal ut i lære. (Ja de har dårlig lønn og LITT teori men de skal ikke lenger slite på skolebenken. De er ute i jobb og gjør de samme oppgavene som fagarbeiderne så fort de mestrer dem. Ergo; Ferdig med skole. Rød-/blåruss har stort sett tatt en allmenfaglig utdannelse som ikke gir stort annet enn generell studiekompetanse. Ja, de er også ferdig med vidergående skole, men de har ingen utdannelse som kan brukes i arbeidslivet. D.v.s. at hvis man ikke skal gå videre på universitet/høyskole så er allmenfag bortkasta tid som du har lite/ingenting igjen for (unntatt kanskje minnene fra russetiden da:D) Ergo: IKKE ferdig med skole hvis de vil ha en utdannelse som kan brukes til noe. (Eller hvis du vil; Ferdig med skole. Jobber på rimi)

 

 

Her i Bodø er all Yrkesfag unntatt Flyfag og Automasjon Blåruss, Jeg går Transportfag nå, er da forhåpentligvis ferdig med Skolegang etter i år... Kan man feire da?

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i live my life a quartermile at the time, too bad i have to walk them" :p

 

 

og angående russ, de har begynt å oppføre seg litt bedre her etter hva jeg har merka, utenom at de stjeler sykkler etter fyllefestene sine på stranda,eller er det de som fyller masse dritt i vanngevær og tar drivebys på tilfeldige folk på gata, er den typen russ som irriterer fletta av folk, der ting går ut over andre, som ikke har noenting å gjøre med russ.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i live my life a quartermile at the time, too bad i have to walk them" :p

 

 

og angående russ, de har begynt å oppføre seg litt bedre her etter hva jeg har merka, utenom at de stjeler sykkler etter fyllefestene sine på stranda,eller er det de som fyller masse dritt i vanngevær og tar drivebys på tilfeldige folk på gata, er den typen russ som irriterer fletta av folk, der ting går ut over andre, som ikke har noenting å gjøre med russ.

 

Dette er den typen russ jeg irriterer meg over. Men enkelte skjønner bare ikke når de går for langt, og de er stort sett alltid såppass feige når de gjør det at de går 4-5 stk. på en. De gjorde det samme på min skole. Men jeg hadde den fordelen at jeg gikk på trening hver dag etter skolen og hadde derfor alltid med meg en ganske stor treningsbag der jeg akkurat fikk klemt inn et 28'' balltre. Så fort de nærmet seg meg nappet jeg håndtaket på balltreet (så vidt synlig) ut av bagen, gav de det blikket som ikke kan misforståes og fortsatte med det jeg holdt på med. Funka alltid fett det:D

Edit: Feir i vei gunnar. Kos deg:)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke helt hva jeg mener jeg.

I Drammen er ikke russen like fremtredende som andre byer tror jeg.

Valgte å være russ 07 jeg, det var sikkert kjempegøy for de som liker å drikke dag inn og dag ut, men det holdt med helgene og 1-2 ukedager for meg, så da fikk jeg med meg mesteparten av skolen og.

Nerder og geeks som drar på hardfylla og blir rabiater for første gang når de får på seg russebuksa er LAMT.

Helt enig.

Russeknuter er ok, men all terror ved siden av fordi man er russ er idioti.

 

På russekortet mitt sto det "Det fødes lærere hver dag, bruk prevensjon"

elno i den duren

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår