Gå til innhold

tips til tekst på russekortet???

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Er fra stavanger, bor i kristiansand. Noen spessiell grunn til at du lurer eller?
det var er dumt spørsmål..

hadde jeg vært det så hadde jeg solgt huset til fattern for å være russ... hvor vi skulle bodd etterpå? i russebussen selvfølgelig...

 

det å bli russ handler bare om å vise seg fram..

late som man er stinn av gryn å feste en måned i stekk..

å så er det jo selvfølgelig det med å lure fjortis jenter inn i bilen ved å si at du er rocco som vil ha dem med i en film, å at dem skal bli filmstjerner å sånn...

 

det var jo litt rart da, for dere klager og syter jo som alle gamlingene i bærum..

 

Rabies : Så svartruss som har gått yrkesutdanning er ferdig utdannet mener du ? Du har ikke glemt læretiden som i seg selv er en form for skole ? Betalt praktisk skolegang... når du har studiekompetanse så er du jo tross alt ferdig på skolen med mindre du har tenkt å studere videre.

 

 

Jeg har både gått yrkesutdanning og almenpåbyggning så da var det vel greit at jeg var russ ?

 

russetiden blir som man gjør det til selv, både for de som er russ og de som ikke er russ. Velger du å irritere deg over russen som er ute og har det gøy 3 uker i året. Så for all del irriter deg over det og få 3 uker ødelagt, istedenfor å overse det. Russen er faktisk det sikkreste vårtegnet som finnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den eneste EKTE russen er svartruss. (får sikkert masse sinnapost nå men det driter jeg i.) Russetida er til får å feire at man er ferdig på skolen. Svartrussen har tatt yrkesutdanning og skal ut i jobb. hva faen har rødrussen fått? Studiekompetanse. DVS rett til ENDA mer skole. Men jeg trenger ikke stygg bukse med skrift på for å feste og lage spetakkel. Klarer det helt greit i ''sivil'' jeg:D

 

 

 

 

Heilt forbanna enig!!! Feire at du skal gå på skule mangen år til..

 

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo litt rart da, for dere klager og syter jo som alle gamlingene i bærum..

 

Rabies : Så svartruss som har gått yrkesutdanning er ferdig utdannet mener du ? Du har ikke glemt læretiden som i seg selv er en form for skole ? Betalt praktisk skolegang... når du har studiekompetanse så er du jo tross alt ferdig på skolen med mindre du har tenkt å studere videre.

 

 

Jeg har både gått yrkesutdanning og almenpåbyggning så da var det vel greit at jeg var russ ?

 

russetiden blir som man gjør det til selv, både for de som er russ og de som ikke er russ. Velger du å irritere deg over russen som er ute og har det gøy 3 uker i året. Så for all del irriter deg over det og få 3 uker ødelagt, istedenfor å overse det. Russen er faktisk det sikkreste vårtegnet som finnes..

 

Hehe. Skal inrømme at jeg ikke liker de jævlene, men det er stort sett de tullingene som blir superhelter av den buksa jeg iriterer meg over. De som aldri har gjort noe galt, men blir stokk dumme av kombinasjonen fest/fyll/russetid. Men jeg har en plan jeg så våren min skal nok ikke bli ødelagt den nei:deng

Edit: Skulle kanskje tatt russetiden etter ungd. skolen da. Da er du jo ferdig på skolen hvis du ikke gidder å gå på VGS. Studiekompetanse er jo totalt bortkasta hvis man ikke skal studere. Litt som å gå rørleggerlinja og bli lege.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei av å snakke til russen så jeg har valgt å synke ned på samme nivå som dem... skyte på dem med paintballl.. tømme pulverapparater i bilene dems, slå dem med balltrær.. en eller annen gang så må dem jo faen meg forstå at det er ingen som er interessert i å få med seg det bråket der...

 

Tøffen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei av å snakke til russen så jeg har valgt å synke ned på samme nivå som dem... skyte på dem med paintballl.. tømme pulverapparater i bilene dems, slå dem med balltrær.. en eller annen gang så må dem jo faen meg forstå at det er ingen som er interessert i å få med seg det bråket der...

Haha, gleder meg til den dagen når skyter feil person med paintball.

 

Men hva faen er det russen gjør i deres område som gjør at du hater dem så mye?

 

Russen her oppfører seg rimelig bra, greit så dynker de kjente og familie. Men det har aldri vært noe særlig til terror virksomhet fra russens sin side.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei av å snakke til russen så jeg har valgt å synke ned på samme nivå som dem... skyte på dem med paintballl.. tømme pulverapparater i bilene dems, slå dem med balltrær.. en eller annen gang så må dem jo faen meg forstå at det er ingen som er interessert i å få med seg det bråket der...

 

skulle likt å sett en så tøff fyr som deg i aksjon mot russen, se om du gjør alt du påstår her..

 

men en ting, slå noen med balltre? For det er jo en typisk russestrek og morsomt.. liten Luring du..

 

Men en ting til dere skal huske på.. russen er mennesker de også, plutselig en dag sitter DU med sjegget i postkassa når du blir anmeldt for å ha slått dem med balltre, eller at du må betale skadene for å ha tømt et pulverapparat i en bil.. DA skal jeg sitte å le godt mens jeg stryker meg over vommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødrussen skulle sove i rundkjøringa ved brannstasjonen her i krsand, vi fikk tak i en varebil type hiace og vi var 4 svartruss. hadde med oss 2 brannslukningsapparat og et brett egg.

tok tre runder i rundkjøringa mens vi tømte slukkerene, så blei vi oppspilt av dette at vi glømte å hive eggene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor folk irriterer seg så veldig over russen, med mindre de står utafor vinduet ditt hver natt i 3 uker..

 

ikke utenfor vinduet.. men noen kilometer unna.. å musikken er så høyt på at det er ikke sjans på å få sove.. sist så målte jeg 60db. å det er utsolig plagsomt, natt etter natt...

jeg har knust noen forsterkere for å si det sånn men da er det bare stille i 12 timer før dem begynner igjenn...

 

for å si det sånn så var adolf hitler mer glad i jøder enn det jeg er i russen...

å jeg skyter først å spør hvorfor du hadde på deg rød lue etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke utenfor vinduet.. men noen kilometer unna.. å musikken er så høyt på at det er ikke sjans på å få sove.. sist så målte jeg 60db. å det er utsolig plagsomt, natt etter natt...

jeg har knust noen forsterkere for å si det sånn men da er det bare stille i 12 timer før dem begynner igjenn...

 

for å si det sånn så var adolf hitler mer glad i jøder enn det jeg er i russen...

å jeg skyter først å spør hvorfor du hadde på deg rød lue etterpå...

 

haha.. håper virkelig du er smartere utenfor nettet enn det du viser her inn nå..

 

Og 60db er jo ikke så særlig høyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår