Gå til innhold

tips til tekst på russekortet???

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo noen jesus jokes da...mange foreldre som blir sinna av de vettu...

btw...hater russen og de jævla fløytene...eneste er at jentene er mye mer løse i den røde buksa...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gentlig være russ i 06 jeg, men bare fordi dama absolutt ville så jeg måtte nesten ''holde litt styr på ho''. Men slapp det heldigvis. Løsning: Smell ho på tjukka. Gravidruss er nok heller sjeldent. Slapp russe-pisset og fikk ei nydelig datter som er litt over et år nå

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel ikke tilfeldigvis fra bærum?

 

det var er dumt spørsmål..

hadde jeg vært det så hadde jeg solgt huset til fattern for å være russ... hvor vi skulle bodd etterpå? i russebussen selvfølgelig...

 

det å bli russ handler bare om å vise seg fram..

late som man er stinn av gryn å feste en måned i stekk..

å så er det jo selvfølgelig det med å lure fjortis jenter inn i bilen ved å si at du er rocco som vil ha dem med i en film, å at dem skal bli filmstjerner å sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående selve russetiden. Så skulle jeg ønsker jeg kunne være det i år, og neste år og året der igjen. Var utrolig rått! MAsse festing, masse damer, amerikansk russebil med en V8'er. ^^ Og selvsagt Tryvann, fy flate, det var rått. :D

 

Og dere som blir irritert på russefløyta burde flytte til finnmarksvidda, dere burde tåle å høre den et par ganger i året. Virker som nordmenn har det for bra, da de klager på fille ting som det.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne blitt russ 08(svartruss) men eg vil mykje heller sige bil ettersom russetiden er 14dager etter eg etter planen ska få lappen. kan vel feste og gjere masse dumt uten å vere russ vel?!

Eg HATER russ. ingenting som er verre enn homlepunger som blåser i dei helvettes fløytene og dynker alle dei ser i vatn fordi dei er så høge på pero fordi dei er russ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste EKTE russen er svartruss. (får sikkert masse sinnapost nå men det driter jeg i.) Russetida er til får å feire at man er ferdig på skolen. Svartrussen har tatt yrkesutdanning og skal ut i jobb. hva faen har rødrussen fått? Studiekompetanse. DVS rett til ENDA mer skole. Men jeg trenger ikke stygg bukse med skrift på for å feste og lage spetakkel. Klarer det helt greit i ''sivil'' jeg:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår