Gå til innhold

Legg ut Bilde av Mk1'n deres :)

Ranger emnet


texx

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dinglevims

Slenger ut et par bilder til...

Fant en gammel golf på høggern forrige uke og måtte rive med meg nesten hele bilen. Fikk så mye gromt at jeg ikke klarte å la dele ligge i garasjen. Måtte bare prøves på bilen.

 

litt of topic men hvor mye måtte du ut med for dette?

bare litt nysjerig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg får vel få ut finger jeg også nå da og legge ut noen av bilene til familien

 

Min "bruks" bil, en '83 Golf GTI Rabbit i tilnæremet original utsende med lett modifisert motor. Har tilpasset innsuget til et Audi 5E spjellhus (større spjell enn orginalt) og montert en Audi 5E oppvarmingsregulartor sammen med et Power Rohr, bare et stort rundt rør fra mengdefordeleren til innsuget (Dette fulgte med modern sin bil og det passet bedre på min enn hennes) i tillegg så er den orginale eksosmanifolden til de grader portet (Dårlig utforming på den orignal)

 

pic_001.jpg

 

 

Mitt prosjekt som det dessverre går veldig sakte med nå..

 

Project_1.jpg

 

Bildet er vel snart 1.5 år gammelt. Nå er den 100% ribbet, motorommet er klargjort for lakkering ved å legge to lag sprøytefyller og slipt ;) Innveding nedslipt og klar gjort for lakkering. Eneste som mangler nå er å bli ferdig med noen håpløse C-stolper og modifisere noe nye forskjermer så kan jeg tenke på siste finishen på utsiden...

 

Den har også fått seg et "ny" motor som skal forhåpentligvis bygges opp i løpet av vinteren.

I tillegg så må jeg finne på noe lurt med bremseoppsettet skal jeg få den godkjent. Jeg har skiver og 36mm kalipere bak fra tidlig Golf 2 GTI. Forran så er det enn litt usikkert men det kan bli alt fra orginale 239mm ventilerte til 280+mm med Alcon/AP Racing kalipere. Time will show..

 

Ehh ikke for å glemme jeg mangler et understell av høydejusterbar type, KW V3 er på ønskelisten.

 

 

Jeg får også ta med min mors '82 Golf GLi Cab (110hk 1.6L GTI motor)

125-2537_IMG_web.JPG

 

 

Ellers så har fadern en Golf 3 VR6 og en '89 Passat sedan (Husets bruksbil med hengerfeste) + 3 andre biler i garasjene ;)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår