Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Æ HATE SKATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FAAAAAAAAAAAN! ARBEIDE OG ARBEIDE OG ARBEIDE!!!!! Helvettes dritt! i slutten på måneden trekker dem plutselig penger lik 20 timer! faan fuckings 20 timer! det er mye det! for en studentmongo som meg! helvette satan! skulle hatt et sånt system at man kunne arbeidet opp sykepenger, pensjon, arbeidsuføre trygd osv på egen konto, at det ikke er slik som nå, at alle pengene går til idioter som heller sitter hjemme og mottar penger for ingenting! dra til helvette, brinn, og bli der!

 

det som er mongo er at systemet i norge idag fungerer slik at det er like lønnsomt å sitte hjemme og motta trygd, som å ta på seg en jobb der du ikke trenger utdanning!!!!

hvilket jævla mongosystem er dette da????? faan fette! jeg blir så lei av å betale for andre folk!!!

 

 

:fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku:

86 745 TIC

98 A6 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ HATE SKATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FAAAAAAAAAAAN! ARBEIDE OG ARBEIDE OG ARBEIDE!!!!! Helvettes dritt! i slutten på måneden trekker dem plutselig penger lik 20 timer! faan fuckings 20 timer! det er mye det! for en studentmongo som meg! helvette satan! skulle hatt et sånt system at man kunne arbeidet opp sykepenger, pensjon, arbeidsuføre trygd osv på egen konto, at det ikke er slik som nå, at alle pengene går til idioter som heller sitter hjemme og mottar penger for ingenting! dra til helvette, brinn, og bli der!

 

det som er mongo er at systemet i norge idag fungerer slik at det er like lønnsomt å sitte hjemme og motta trygd, som å ta på seg en jobb der du ikke trenger utdanning!!!!

hvilket jævla mongosystem er dette da????? faan fette! jeg blir så lei av å betale for andre folk!!!

 

 

:fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku::fucku:

...og da vil jeg syte over at jeg som har "gått hjemme" i over 3 år nå med rasert arm ikke har fått en penny av skattepengene dine. Knapt fått igjen mine egne,heller.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da vil jeg syte over at jeg som har "gått hjemme" i over 3 år nå med rasert arm ikke har fått en penny av skattepengene dine. Knapt fått igjen mine egne,heller.

 

 

AKKURAT DER HAR VI PROBLEMET!

 

man betaler i dyre dommer, men når man først trenger det tilbake, er det umulig å få tilbake en krone! dette irriterer meg grenseløst! man har jobbet i mange år, og betalt skatt og får ingenting, mens de som knapt har jobbet, lar andre folks skattepenger gå til sin nye tv, sin nye ps3/xbox 360, for de må jå ha noe å gjøre om dagene!

 

Nå kjenner ikke jeg til situasjonen/ tilfellet ditt, men som du sier, du har gått hjemme i 3 år med knust hand, siden du har denne knuste handen så klarer du å gjøre ingenting da eller? Ikke for å være frekk elns, men har du prøvd å gjøre noe annet en det du er utdannet for/ har interesse for, eller er du en av de i den bortskjemte generasjonen, som er vant til å gjøre kun det man vil, og trenger ikke gjøre det som er kjedelig selv om det er "nødvendig"

 

PS Reodor F, hvis du leser dette!

 

"Jeg har lagt merke til at forkjærligheten for åpne sportsluftfiltre øker

dess mindre peil man har på elementær motorteori...

Det sammen gjør trolig troen på at de tilfører minst 15 hk..."

 

dette var så jævli bra skrevet at jeg måtte bare kopiere det å a det på nettbyen min! har sitert skurk litt å! kan ikke bli mer enig i det han skriver! håper det går greit;)

86 745 TIC

98 A6 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg til situasjonen/ tilfellet ditt, men som du sier, du har gått hjemme i 3 år med knust hand, siden du har denne knuste handen så klarer du å gjøre ingenting da eller? Ikke for å være frekk elns, men har du prøvd å gjøre noe annet en det du er utdannet for/ har interesse for, eller er du en av de i den bortskjemte generasjonen, som er vant til å gjøre kun det man vil, og trenger ikke gjøre det som er kjedelig selv om det er "nødvendig"
Knust er ikke helt ordet. Jeg har fått feil diagnose på armen min over lengre tid,blitt operert for det reelle problemet nå (om det blir 100% vet jeg ikke enda) og dette har blant annet ført til store smerter og derfor søvnproblemer. Så,siden du lurer;Ja,jeg har prøvd å finne meg en annen type jobb. Men,ingen trengte noen som konstant forsover seg og bare får gjort særlig fysisk arbeid på en god dag. Og om jeg så bare hadde sitti på ræva,så hadde ikke du merket noe til det. Jeg har hatt ca 36 000 i inntekt/stønad sammenlagt de to siste åra,både fordi diagnosen og urettmessig friskmelding grunnet hovmod fra legen førte til at jeg datt igjennom i systemet og ikke får lovpålagt sosialstøtte engang,og fordi jeg ikke gidder å gi meg,det er bare kyllinger som setter seg ned å griner seg til kroner fra staten i hue og ræva,derfor sliter jeg meg til mine egne,få kroner. That simple. Blir jeg helt bra,starter jeg eget fulltid. Enn så lenge får det være "hobby".

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knust er ikke helt ordet. Jeg har fått feil diagnose på armen min over lengre tid,blitt operert for det reelle problemet nå (om det blir 100% vet jeg ikke enda) og dette har blant annet ført til store smerter og derfor søvnproblemer. Så,siden du lurer;Ja,jeg har prøvd å finne meg en annen type jobb. Men,ingen trengte noen som konstant forsover seg og bare får gjort særlig fysisk arbeid på en god dag. Og om jeg så bare hadde sitti på ræva,så hadde ikke du merket noe til det. Jeg har hatt ca 36 000 i inntekt/stønad sammenlagt de to siste åra,både fordi diagnosen og urettmessig friskmelding grunnet hovmod fra legen førte til at jeg datt igjennom i systemet og ikke får lovpålagt sosialstøtte engang,og fordi jeg ikke gidder å gi meg,det er bare kyllinger som setter seg ned å griner seg til kroner fra staten i hue og ræva,derfor sliter jeg meg til mine egne,få kroner. That simple. Blir jeg helt bra,starter jeg eget fulltid. Enn så lenge får det være "hobby".

 

skjønner..... er noen, deriblant deg som jeg oppfatter her, som burde få hjelp stønad, men dere detter selvfølgelig ut av systemet, men det finnes så mange som bare sitter hjemme og gjør ingenting, eller de har full trygd, men samtidig har de f.eks 6 hetsre på stall, hvor får de tak i disse pengene? og hvordan klarer de og stelle 6 hester, når de ikke klarer og ut i arbeidslivet?

86 745 TIC

98 A6 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner..... er noen, deriblant deg som jeg oppfatter her, som burde få hjelp stønad, men dere detter selvfølgelig ut av systemet, men det finnes så mange som bare sitter hjemme og gjør ingenting, eller de har full trygd, men samtidig har de f.eks 6 hester på stall, hvor får de tak i disse pengene? og hvordan klarer de og stelle 6 hester, når de ikke klarer og ut i arbeidslivet?
Du kan så si...Hvordan har de lov til å ha hestene? Jeg måtte selge alt jeg hadde jeg,før jeg fikk fjorårets samlede utbetaling på sosialen,hele 12K. Og man får endel kroner for en hest...

 

Det som irriterer meg mest er det at hvis man har vært helt i kjelleren økonomisk pga helsa (à là meg) og ikke finner seg jobb,men vil starte sin egen arbeidsplass,så får man ikke støtte i det hele tatt til det. Ikke engang en garanti om mulighet for et forbrukslån som oppstartskapital. Står det nada på ligningen,får man heller ikke muligheten til å komme seg opp når man tar initiativet til det,og det suger. Hardt. Men,det er jo "systemet"...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si... Det som irriterer meg mest er det at hvis man har vært helt i kjelleren økonomisk pga helsa (à là meg) og ikke finner seg jobb,men vil starte sin egen arbeidsplass,så får man ikke støtte i det hele tatt til det. Ikke engang en garanti om mulighet for et forbrukslån som oppstartskapital. Står det nada på ligningen,får man heller ikke muligheten til å komme seg opp når man tar initiativet til det,og det suger. Hardt. Men,det er jo "systemet"...

 

mhm... er noe alvorlig feil med dette systemet, men er ingenting man kan gjøre med det, politikerne nå tildags synes så synd på de hjemmeværende/trygdesnylterne med psykiske problemer så de bevilger bare mer penger til de. systemet er feil når det er mer lønnsomt å sitte hjemme og gjøre ingenting og motta trygd enn det er å ta seg en jobb/ deltidsjobb... selvfølgelig tar folk å gjør det som er enklest/ rimeligst for dem! de sitter hjemme og gjør ingenting.

alle har fått samme sjangse her i livet til utdanning, alt er tilrettelagt likt for alle, mange som misbruker denne ene sjangsen de får, og når de blir lei, klager de på tapt utdanning og får millionerstatninger, hva får vi vanlige skattebetalere som klarer og skaffe oss jobb, hus hjem osv? vi får ingenting, det bare forventes av oss at vi skal hjelpe de som ikke gadd og gjøre noe på skolen, da vi andre gjorde lekser osv osv.

86 745 TIC

98 A6 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke stort å gjøre med, men staten er noen jævla blodsugere, skal ha avgifter i hue og ræva, men bruker ikke penga til det til i utgangs punktet er kvevd inn til. Ta foreksempel veiavgift og bompenger, de er på topp om dagen og Norsk veistandard er på bånn, jeg sier ikke mer....

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte over at den bi-direksjonale flowbenken lar vente på seg.. og at folk alltid har dårlig tid når noe skal gjøres,men de har all verdens tid med å betale når det er gjort.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm... er noe alvorlig feil med dette systemet, men er ingenting man kan gjøre med det, politikerne nå tildags synes så synd på de hjemmeværende/trygdesnylterne med psykiske problemer så de bevilger bare mer penger til de. systemet er feil når det er mer lønnsomt å sitte hjemme og gjøre ingenting og motta trygd enn det er å ta seg en jobb/ deltidsjobb... selvfølgelig tar folk å gjør det som er enklest/ rimeligst for dem! de sitter hjemme og gjør ingenting.

alle har fått samme sjangse her i livet til utdanning, alt er tilrettelagt likt for alle, mange som misbruker denne ene sjangsen de får, og når de blir lei, klager de på tapt utdanning og får millionerstatninger, hva får vi vanlige skattebetalere som klarer og skaffe oss jobb, hus hjem osv? vi får ingenting, det bare forventes av oss at vi skal hjelpe de som ikke gadd og gjøre noe på skolen, da vi andre gjorde lekser osv osv.

 

JÆVLI O.T men du har jææævli tøff/artig bil! 745tic er det råaste som er med bensinmotor og luftpresse...stasjonsvogn, bakhjulstrekk med overladning, bra kvalitet og trimegenskapene skulle dem hatt medalje for.

 

Evig bra bil...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår