Gå til innhold

Steinsmo

Bruker
  • Innholdsteller

    51
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Steinsmo

  • Bursdag 11/10/1989

Contact Methods

  • Bosted
    Trøndelag

Steinsmo's Achievements

  1. Hva er max tillat felg/dekkdim på 98 A6 2.5 TDI? Har 225/35-19 fram og 255/30-19 bak, begge ET35, er det sjangs for at jeg kan få godkjent dette?
  2. mhm okei.. skal kjøpe brock felger selv.. men kan være greit med andres erfaringer når d gjelder innpress, spacing osv...
  3. størrelse og innpress på brock felgene?
  4. de der var jo ikke fine engang, se her derimot:) http://www.streetdesign.no/?id=30612
  5. Problemet er funnet. var den hydrauliske strammern til dynamoreima som hadde kilt seg, deretter løsnet og blitt med ned til reimhjulet på veiva og kilt reimhjulet der, derfor klarte ikke starteren og dra irundt motoren. var bla. en vibrasjonsdemper + noe snacks som hadde gått til helvette. ble 7000,- i deler og rep, sikkert blitt dyrere viss de ikke hadde tatt service samtidig, de må jo av med fronten osvosv det er snakk om v6'ern ja. jævlig god motor, begynner å fra 1200 og oppover. men spørs hvor lenge det holder da:P har ikke sjekket tilstanden på kammene enda, men den tid den sorg!
  6. tja... snodig men kan jo være noe i det.. men virket ikke på meg som det ble strømtomt... satt å spilte musikk i nesten 1 1/2 time før naf kom å plukket opp vraket.. var liksom etter at jeg slakket av den stoppet, kansje det hadde skjedd tidligere, men siden jeg hadde litt skuv på motoren så klarte den å dra irundt, men med engang jeg slakket av, så ble det for tungt å dra rundt...? virker nesten som motoren står i sju stein. jaja, får ringe madsen imorgen å høre hva de finner ut.
  7. har en 98 mod 2.5 tdi. bil gått 300000, neste reimskift på 340,- på tur hjem idag, stoppet bilen helt plutselig på tur inn mot en rundkjøring... alt var normalt, oljetemp, vanntemp osvosv.. hadde ikke kjørt hardt.. lå i 70/80 km/t i 6 giret 5 km lige før dette skjedde.... motoresn stoppet plutselig bare, prøvde å dra rundt starteren, men klarte maks en halv omdreining.. var jævli tungt å dra... kan det være bare vannpumpa som har kilt seg? hvis det hadde vært reg reim havari, hadde den vel vært lett å dra irundt? ingen oljelekkasjer e.l under bilen... noen med peil på hva det kan være? på forhånd takk. Mvh torstein
  8. fra:spin deer du bor.. f.eks trondheim, oslo
  9. falskluft. nesten garantert altså! min var akkurat lik... har du åpen dump? bruk startgass for å finne ut eventuell lekkasje, spray over slangene, hører fort hvor det er lekkasje
  10. hmm snedi å søke opp navn på google så finner man dette! vedkommende person har sendt en del mld angående en crossykkel jeg har tilsalgs, det har vært tilbud om bytte i ditt og datt, så søkte opp personen og jagu fant jeg dette! neste gang han sender mld skal jeg jaggu smøre det i'n at han får betale alle de han skylder penger før han kjøper noe av meg:coplight
  11. chrysler voyager diesel har det.. en bekjent hadde ras nå... fikk egentli forvarsel og... bilen startet greit, men stoppet etter 2 sekunder, når du prøvde igjen var det greit. var kun når motoren var kald, så ble litt feil timing osv.. ble vel kostende en 34000,-
  12. Mopedportalen.com
  13. tja, skal du ha en som holder stabilt trykk koster fort det like mye som en ferdig innstilt aquator;) pen bil, andre planer enn motor og gir? v90 front?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår