Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Er bare litt irritert på avgifter nå.. Må syte litt.. Hva faen gjør at en 135 coupe (slapp av, ville aldri hatt en selv), koster over 700 000 kroner i norge?

 

Hva gjør egentlig at en masseprodusert søplabil som en ny mustang skal koste over 1 mill i norge?

 

SYYYYYKE avgifter..

 

Snart kjører vi alle rundt i våre små knallerter med 1.3 liters turbomotor på 150 hk, som går ganske bra egentlig.. Så lenge vi sitter alene i bilen, legger igjen alt av vekt som mobil og lommebok hjemme, samt aldri funderer på å ha med henger eller andre folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen nå må jeg klage.

 

1. Sesjon på onsdag når jeg har fri fra skolen. FAEN

2. Hater at bildeler koster så sykt mye

3. At jeg aldri blir ferdig med min Primera. Finner bestandig ut noe som må gjøres.

4. At jeg ikke har mat her jeg sitter, og må gå 2km for kjerringa har tatt bilen. (Ja er lat..)

5. At jeg egentlig skulle ut å drikke ikveld, men sitter hjemme alene å drikker pils. FAEN

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drosjesjåfører i Molde som tror de er best i alt. Fy søren nå er jeg så utrolig irritert på de..

1. De kjører konstant med nærlys+tåkelys, aldri park+tåke, som faktisk er lov.

2. Nå kjørte jeg akkurat dama hjem, og tror du ikke det står en forbanna idiot på en bakketopp i motsatt kjørefelt med nærlysa på så jeg ikke ser en dritt? Blinker med lyshorn men ingen reaksjon. Kommer bil imot så jeg må stå i en bratt bakke og vente (er snø, snø er glatt osv..) til den har kjørt forbi før jeg kan kjøre. Jeg blinker nok en gang men når jeg ser han inni bilen der ser det ut som om han bare ser dumt på meg. Jeg fikk der og da skikkelig lyst å gå ut å rope til han at det heter parklys for en grunn!!! Argh.

 

Sånn :)

Håper for all del drosjesjåfører ikke har en slags lov til å bruke hvilkensomhelst lyskombinasjon de vil, for hvis det er tilfelle, har jeg driti litt på draget.

Ha en aldeles fortreffelig aften.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla Lillehammer som ikke klarer å brøyte!!! lastebiler mister hjul av all ristingen jo!!! trygt ja æææææææææ særlig

nyrebelte og gebiss er det neste på julalista!!!

 

syter også over at det nå er ca 25 grader forskjell på under et døgn her!!

 

i second that! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå står det vel at hun var i rundkjøringa da....

 

Hun var ikke i rundkjøringa nei. Sto å ventet med å kjøre inn i rundkjøringa.

 

 

 

Må klage litt med folk som ikke vet hva ordet parklys betyr, hater å bli blendet for at folk ikke kan skru av nærlysa si når de er parkert. Ser kjørelærer som gjør det også når de venter på eleven sin.....

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig veg i bingen:( samfunnstapere som FAEN meg ALDRI klarer å høvle sålen når det trengs..:ass:

 

hvis dere skal til Geilo og GPS'n viser kjør gjennom Bingen så IKKE gjør det, sto en flokk med halvsvette hårete dansker innpå skauen her, ikke særlig smarte var dem heller. Når kommer en maks nedlasta volvo 850 med forhjulstrekk og sommerdekk i 20cm snø seg fram? bilen lag nesten på dekka bak og så heisa ut foran.. det er vel ikke lurt å dra over greenskauen da gitt..

samma gjelder på sommern, bobiler med nederlendere som kjører i 20kmt... GET THE HELL OUT OF HERE!!Tar jo mye lengre tid gjennom her!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Men det er mye fint man kan få dersom man skal opp vanskelige bakker, og er klar over det på forhånd. Man nenver i fleng; 4x4, kjetting på boks (helt genialt når det er blankt!), kjetting, knipetak, piggdekk.

 

Jeg sier ikke at man ikke under noen omstendighet skal salte, men generelt saltes veiene alt for mye, etter min mening. Folk som er vant til å kjøre på bar asfalt i storbyer i vinterhalvåret klarer jo faen ikke å komme seg fram når de møter snø og is på vei til hytta eller skibakken. Derfor, i og med at det ikke finnes dårlig vær, kun dårlige klær: la det være vinter om vinteren, og "kle" bilen etter forholdene.

 

Nå tror jeg at jeg er vant til litt barskere vintre enn dere her på Østlandet da.

Min egen feil at jeg har mildt sagt udugelige vinterhjul.

Er bedre å kjøre på gode sommerdekk faktisk.

 

Blir 4X4(type stort og amerikansk) uansett tror jeg av praktiske årsaker..hehe:P

Meg og mine(tenker på kjærringa++) skal ferdes trygt i en stor moderne bil med god frekommelighet og da gir jeg forholdsvis faan i et forbruk på flere liter på mila.

Det har jeg råd til.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg er vant til litt barskere vintre enn dere her på Østlandet da.

 

Kanskje litt drøyt å skjære alle på østlandet over en kam, for det er jo ganske stor forskjell på Østerdalen og Oslo ;) For øvrig bestrider jeg ikke påstanden din, det er mange steder i landet som har hardere vær enn østlandet generelt.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt drøyt å skjære alle på østlandet over en kam, for det er jo ganske stor forskjell på Østerdalen og Oslo ;) For øvrig bestrider jeg ikke påstanden din, det er mange steder i landet som har hardere vær enn østlandet generelt.

 

 

bodd i oslo greie veier og kjøre på med et hælvete med in brøyta bil hver morra .

 

hamar \ lillehammer HELT PÅ TRYNE !!!! Hull over alt , vaske brett vei over alt og e6 ikke salta etter vingrom ( før lillehammer ) og det er glatt !!!!!

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår