Gå til innhold

Bilde: KAMIKAZE DRIFTERS' Corolla GT (AE86)

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by FSR

Til informasjon vil jeg da opplyse om at dersom drifting blir en racingklasse er det meget tvilsomt at det vil bli krav om skilter ;)

 

 

Jeg føler meg mer og mer dorifto-ready for hver dag som går :D

 

schoolhead.gif

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Det går jo helt klart uten skilter også.

Det kunne jo gått med svarte skilter.

Hva er egentlig kravet for svarte skilter?

Noen som hvet om disse skyline gt-s er brukt i drifting eller kan brukes til det?

 

Bakhjulsdrevne Skyliner er veldig populære å drifte med. Mye krefter og god balanse!

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger fått mail om tilbud på "Drift- cars" fra Japan.

 

Skyline er en driftebil de-luxe og mange er allerede satt opp med dette for øyet.

 

 

 

Forresten hadde jeg en Corolla rundt 1990.

Var en 1.6 GT med original takluke, twincam og diffsperre. Motoren var kass, så jeg fikk tak i en 3-T blokk som jeg fikk montert toppen på (gjort hos Toyota) og fikk da en 1.8 liters motor med twin cam og doble webere.

 

Lakkerte den selv, vises nok ikke så veldig på bildene hvor flott lakken var. Blandet selv og styrte noe værre, og ingrediensene var lyseblå bil som ble lakkert med klarlakk iblandet sort farve og blå perlemor (ikke helt tett - slik at den lyseblå lakken skinte så vidt igjennom i sollys - helt utrolig dybde i lakken). Stipene i lysegrønt og rosa var også lakkert.

Så var det 18 lag klarlakk med 4x mellomslipinger.

 

Sagde også hull i pansret og lagde et NASA -scoop i stål.

post-3789-13804852545805_thumb.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

Fytti feiteste. Rå bil ass.. hehe

Men du har vell ikke noen flere bilder av den? Har du gjort noe flere modifiseringer med den en det du ser på bildet?

Ser jo at det er sideskjørt ivertfall..

 

En kompis av meg har en Corolla, det er bakhjulsdrift, men det er ikke en GT da vell?

Skal prøve og fixe bilde av den..

 

Jeg har ikke gjort så mange mods, men det er jo en ex. Gr. A rallybil da, så det er jo grombiter overalt. Nevner motor bygget opp av kun TRD deler, Quaife girkasse, TRD sperre, forsterkede drivaksler, AP Racing bremser, fullt bur, hydraulisk håndbrekk, pedalsett etc. Endel snacks mao :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

 

Jeg har ikke gjort så mange mods, men det er jo en ex. Gr. A rallybil da, så det er jo grombiter overalt. Nevner motor bygget opp av kun TRD deler, Quaife girkasse, TRD sperre, forsterkede drivaksler, AP Racing bremser, fullt bur, hydraulisk håndbrekk, pedalsett etc. Endel snacks mao :D

 

Offamei assa.. SÅ rå jo .. hehe.. Tørr jeg spørre hvor mye du gav for denne lekkerbiten? Tør du nevne hk? hehe...

 

Somsags, En kompis av meg har en Corolla, det er bakhjulsdrift, men det er ikke en GT da vell?

Skal prøve og fixe bilde av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

 

Offamei assa.. SÅ rå jo .. hehe.. Tørr jeg spørre hvor mye du gav for denne lekkerbiten? Tør du nevne hk? hehe...

 

Somsags, En kompis av meg har en Corolla, det er bakhjulsdrift, men det er ikke en GT da vell?

Skal prøve og fixe bilde av den..

 

Betalte 72k og det er vel rundt 185hk i den...

 

Kjenner ikke så mye til de forskjellige Corolla modellene.

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg gjorde det - takk for at du skrev det i tråden her, for jeg vet ikke om jeg hadde oppdaget den (i mengden av andre "søppelmail" som kommer til Hotmailen min.

 

Har svart på den - du får vurdere svaret mitt og gjerne komme med tilbakemelding.

 

- og VIL du ha den, så kan vi hente den hit og la den stå her til du er klar......

 

 

Knut.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for meg som har fått router i huset, så nå virker all internettrafikk igjen! Til FSR kan jeg bare si:

 

BILEN ER SKAMRÅ! Jeg digger den enda hardere der den står i den nye drakten sin!

 

Jeg håper også å eie en AE86 en gang i fremtiden; makan til kjøremaskin...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår