LoW RiDeR Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Updated 22.05 På tide med en oppdatering her igjen :) Audi 1997 TQ S Bilen er utstyrt med: 18" RS4 felger Kjørecomputer Div sportsutstyr som seter, rs4 ratt. V-Maxx Coilovers Gassdrift (LPG) Angeleyes med 4x xenon Orginale høyttalere med unntak av org sub byttet ut med 12" Pioneer. 2 stk forsterkere til høyttalere og sub. Planer/drømmer: Har mange gode ideer, men ikke sikker på hvor mange som kommer til å bli virkelighet. Her er noen av de mest sansynlige: Tåkelys Baklukespoiler Pent bygd anlegg Øyelokk?? hmmm. Ny avlastningsventil (Neppe) Montere carputer etter jeg har kjøpt meg in-dash skjerm. Cruisecontrol Få på skikkelig olje på motor og drivverk. Frontmontert intercooler Bilder: Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Her er min da, har ikke hatt den så lenge at jeg har rukket og gjort noe spess med den.. Kun sota baklyktene type pulversoting i lakkbox.. Turbotrykksmåler, bleedventil, filter, Cupra turbo och chip.. Har skaffa meg Facelift lykter med xenon som skal på etterhvert, samme med senkesett og 18'' felger, ferrita eksos og smått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Audi a4 1,8Turbo Quattro Bildene er litt gammle. Jobber med bilen(motoren) for tiden. Ferdig till Mai 08. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 (endret) Hei Tenkte folk måtte få se bilen min også. Har vært her mye men har aldri fått rota meg til å lasta opp noen bilder av bilen. men her er de(bilen er bare halvferdig. Har alt, men må bare få sett igang.) Ting som er gjort: -Sorte angeleyes med øyelokk -S4 grill -Sota Ruter helt rundt -Led baklykter -Powerful bakpotte (effektanlegg) -Pioneer Mp3spiller -10" Basskasse, 2 Ekstra pioneerhøytallere i hattehylla, Forsterker Ting som skal gjøres: -Xenon Spredere -Bakrutesenker -Spoiler -Gitter i Fanger -Xenon i nærlysene Denne må visst oppdateres litt. visste ikke at bilen min har ligget ute her slik så lenge, men men. Slik ser den ut i dag og her er linken til Black Beauty : http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/188786-audi4lifes-black-beauty.html Endret Juli 6, 2011 av Audi4Life Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hmm.. får vel legge inn bilda av s4en her også da, takket vere Stian Furuseth har eg pene bilder å vise frem:) Gjordt med bilen: Carbon folie på panser og tak (carmelon.com) Sotet alle vinduer(carmelon.com) KW v.2 Borla rustfritt 2x2.5" eksos Piggie pipes(down pipes uten resonatorer) Short shift kit ABD konisk luftfilter kitt Carbon deksler i motor rom Samco slange kit(rød) RS4 grill Xenon i alle lys Diode pærer i skilt lys 17"rs4 II felger på vinter 19x8.5 fremme og 19x9.5 bak Zito Titan,med 225/35 BF Goodrich Sotet baklys Bygge litt lyd, har bose men mangler trøkk, blir satt inn 2x12" cadence triplex basser, drives av en PPI Pc1400. Nye intercooler(dobbel front montert) Ting som skal gjeres: Montere fullt rs6 oppsett(ligger heime) Trur det er det meste, men her er bilda..ENJOY:) Slik den var når eg hentet den i tyskland: Slik den er nå etter x antal kroner er brukt og eg begynner å bli fornøgd: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 ekstremt pent Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plah Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg sniker meg inn her med B5-en min jeg også da... :) 2001 RS4 Er ikke gjort så mye med den, annet enn toning av ruter og montering av short shift kit. Ellers er det mest småting - som f. eks. at park- og kurvelyspærer er byttet ut med hvitere typer enn originale. Planen i løpet av våren er å få montert 3" effektanlegg komplett fra turboene og bakover. Ligger klart i garasjen... ;) Videre blir det nok også en chip etter hvert, hvor det vil bli mappet spesifikt etter bilen med effektanlegget på, slik at det blir optimalt. Med 19" Sportec-felger på sommerhjulene Med 18" RS4-I-felger i hvitt på vinterhjulene Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kan legge ut bilder av min også. Det er som er gjort: -Rs4 optikk -FK Justerbart senkesett -Facelift lykter (lyktelister er fjernet!!) -FK Crystal clear baklykter -Ferrita effektanlegg -M3 list -KN Filter -DVS interiør ting som s ratt -DVD spiller (Pioneer AVH P5700) -Xenonmatch pærer(nær/fjernlys,parklys,skiltlys,kupelys) -Brembo skiver -+ masse annet småtteri Skal gjøres: -Facelift forskjermer -Skinnseter -Nye kantfelger (TSw Snetterton) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hvorfor har du satt på svarte øyelokk? De selger rød el-teip på biltema.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leoon Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Min 1997 Audi A4 1.6 som jeg skal prøve å få solgt så raskt som mulig, er helt standard. Ikke noe fancy. 1. 2. 3. 4. 5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ethan Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Min Audi Avant 97mod 1.8 Siter ----------------------------------------------- *************AUDI-Don't settle for less******** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Noen bilder av sleden, er bare og undskylde at bilen er skitten :( Info og mer snadder kommer etterhvert. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Får legge in bilder av en av mine gamle A4'er jeg også da... Dette er en 96' tq som jeg brukte mye tid og penger på. for å nevne noe: Facelit skjermer, lykter, blinklys og grill. Rieger infinity frontleppe med hjemmelaget catkiller, M3 sideskjørt, streetfighter hekkskjørt, bi-Xenon, M3 "stjert", Stort høyrespeil med chromkapper, "fk" diode baklykter, 18" P&W felger, fk justerbart rustfritt senkesett, chromringer rundt instrumentene, Alpine dvd spiller med innebygd skjerm, Hertz mille 3 frontsett med bånd diskanter, ombygd hatthylle med delefiltere, glassfiber subbkasse i reservehjulsbrønnen, med soundstream subber, kondensator og forsterker som egentlig skulle byttes ut med hertz, men rakk det aldri før jeg solgte den... tror jeg fikk med det meste nå... :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg