Gå til innhold

Silverking

Bruker
  • Innholdsteller

    157
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Silverking

  • Bursdag 08/10/1977

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil og motorsykkel
  • Modell (eks S4)
    S4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Yrke eller sivil status
    Rigg elektriker
  • Motor (eks 1.6)
    2.7 Biturb
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Full RS6 oppgradering
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • MSN
    sleskt@hotmail.com
  • Bosted
    Volda

Silverking's Achievements

  1. Eg har Forge ventiler på min, med opent filter kit fra ABD-tuning.. Har rs6 oppsett fra Vast performance dette er orginale Borg warner RS6 turboer som er omsveist til å passe s4en;)
  2. 2010 versjon av bilen Beklager dårlig iphone bilde..
  3. Du stod jo bra i stil med bilen på Våler;) Gul bil gul skjorte:)
  4. Tykk test trykksida di, stor sjans for att du har en liten lekasje, som gjør att bilen går i nødmodus. Når du stopper og starter igjen resetter du denne feilen, derfor att bilen går bra eit lite øyeblikk.. Men aller enkleste er å ta en vagcom test so vil du se kar problemet ligger..
  5. Enkelt å skifte plugger:) ta av luft slangen fra luftfilteret løs plast dekslene på toppene (to plast skruer på kvar side) under der ligger coilene/plugghettenedei er festet med to 10mm skruer på kvar, løsn desse og napp opp coilene/plugghetten;) Enkelt og greit:D
  6. Det er ingenting å tenke på.. Berre å kjøpe, har hatt min siden 2007 og har berre lovord å sei om bilen:) Min er bruktimport, hentet den sjøl i Dresden der den hadde gått som firmabil. Mitt råd er å kjøpe en som turboene har vert skiftet på, kjøper du en som har gått 150+ uten turboskifte so vil dei gå til slutt:) Å skifte turboene er egentli ikkje so veldig vanskeleg, men du må/bør sleppe ned forstilling, motor og girkasse for å gjøre jobben lettere;) Min har no gått med rs6 kit fra Vast i 1.5år og bilen fungerer helt strålende, visst du ikkje vil strekke deg så langt so går bilen rimeleg bra kun med en skikkeleg chip også:D Lykke til men avgjørelsen, du vil ikkje angre om du handler s4;)
  7. S4ene lager veldi lite lyd i ventilene, nesten sann en ikkje hører dem. På min som er benket til 427whp/567wtq so er det helt stilt, so det er ingenting å bekymre seg over;)
  8. En liten oppdatering på det siste som er gjordt med bilen:) Da har eg fått montert s8 bakbremser:) Gamle små mot nye større:) Gamle på bilen Nye på bilen Har også fått dei nye frembremsene, men p.g.a att ej berre har 17" vinterhjul so går dei ikkje på: eek : Eit dårlig bilde av orginal skive og rs4 b7 skive med kaliper
  9. Alle vinduene er proff sotede av carmelon.com Muleg det viser dårli på bilder, men det og carbonen var noke av det første eg gjorde når ej fekk bilen:)
  10. Kanskje wastegate spjeldet i turboen har begynt å forsvinne.. Dat blir det ivertfall lite laddetrykk uten att motoren går i nødmodus
  11. Dette med effekt er no berre svinsing, har jo ikkje benket den. Men driverkstap er no som regel regnet ut i prosent og da vil det jo ikkje bli heilt rett og sei et hk tap? Men uansett, bilen går bra den, og er utruleg triveleg å leke i snøen med den..:)
  12. Har ikkje lov og reklamere for mine produkt her men husk att det billigeste ikkje altidt er det beste;)
  13. Eg har en 2000modell s4b5 og er veldi godt fornøgd med den. Den er en del mer frisert motormessig men desse bilene går jo heilt greit orginalt også:) Berre pass på att turboene er i bra skikk:)
  14. Var en tur og tok bilde idag, og det er tydli att eg ikkje kan dette:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår