Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

jeg fatter ikke hordan alle sliter så jævlig her?! enten er dere bare jævlig uforståelige for at folk faktisk driver firma og ikke kan gjøre 100000 ting på en gang!

 

 

eller så er dere bare dumme som ikke klarer å forhøre dere onkli med. HEI! jeg skulle gjerne hatt DETTE, har du DETTE på lager!?.. ja? nei?.. ok! Hvor lang tid tar det ?! skal jeg kjøpe det ? ja / nei?!

Så kommer ventinga!

 

 

Jeg har A L D R I hatt problemere! og jeg handler deler i store doser! fangere i str. av en liten corolla blir sendt opp til flere pakker samtidig!

 

Eneste jeg er negativ på er som sagt det sentralbord grejen! hadde man kommet direkte til forhandlere hadde jo dette vært mer krem egentlig!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først av alt jeg hadde rå men gadd f**n ikke og hente speil adaptere til 300 når di koster 150 i butikken.

kunne jo f**n meg kjørt med pedalen i bånn begge veier for og henta den i sandefjord og fortsatt slippi billigere unda med og betale bensinregninga!!!

det som er poenget mitt er att det er for dumt att det skal være såååå dyrt kjøper ting fra EBAY forex. som ligger på 150 kr i frak har handla på NettH.... ligger i kristian sand det koster meg 100kr i frakt og da burde det gå opp ett jæv**** lys for noen oppe gående folk!

hvorfor skal jeg gidde og betale så mye i frakt fra sandefjord? gidder du? JA tydlig vi for du vet ikke bedere!

jeg bryr meg om hva pengene mine går til og den frakta var for drøy. men viste seg og være en tabbe siden jeg måtte betale 600kr til slutt.

men det skal jeg si deg skal ikke handle der mere.

 

kansje det var min egen feil men di har lagd reglere som kommer dem tilgode u annsett om noen skulle kjønne att her er det noe som ikke stemmer.

grattulerer, du har nå nådd bunnen av toppen på useriøse innlegg og har derfor rykket tilbake til nivå "moped"... http://www.mopedportalen.no

 

 

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en fanger fra bs nå. brukte 1,5 måneder på og sende den når det sto at de hadde den på lager. ikke så veldig inponerende det da, men fikk no iallefall varen.

 

Speedyracing, du må virkelig være den dummeste personen på hele forumet hær. Å iheletatt komme med et så teit og usaklig innlegg burde vært straffbart.

00 Lexus is200

04 Nissan Navara(solgt)

99 Lexus is200(solgt)

89 Audi 90(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt jeg hadde rå bla bla.

 

Hvorfor i helve bestiller du av dem da?

 

De skal drive butikk og tjene penger. At du kan få varen til 10 kroner i kina betyr ikke at de kan selge deg varen for 10 kroner. De skal ha noe å leve av og har utgifter til lønn, lokaler etc. I tillegg må de stå for garanti og reklamasjon av produkter.

 

Det er slik butikk fungerer. Liker du ikke prisen så la være å kaste bort tiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får sende en klage til posten og evt sjekke opp selv først hvilke frakt satser som gjelder. her er det jo din egen feil. og ingen grunn til å klage.

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har rett til å være misfornøyd og fornøyd, enten det er med leverings tid eller produkter. synd at det ofte bil litt ball med å bestille fra nettet, (leter ofte etter produkter som er lagerført, men desverre ikke er det likevell) mange firmaer som ikke oppdaterer nettsidene jevnlig. Men BSbildeler har jo over 1million varer og tipper at det er så å si umulig å følge opp og oppdatere alle varene jevnlig..

 

Ja, jeg har vært missfornøyd med bs, og mange andre bedrifter, (handler en go del fra nettet) Men med BS får man værtfall varene, om dere ikke får svar via tlf, send en mail eller 2, VÆR SAKLIG, da kommer dere Langt! og kansje ta å bestill varene på oppkrav? for da betaler man når man får varen.. litt dyrere ja, men mulig litt sikrere og.. da vet man at man betaler for noe, og ikke bare "gir" bort pengene..

 

Jeg handlet mye ved forskudd før, men nå går det mest i oppkrav.. har lært en god del på å "gi" bort pengene mine, venter enda på rundt en 2000 som jeg skulle få tilbake i 2006, men de kan jeg vel egentlig bare å glemme nå. (dette er ikke BSbildeler)

 

Får vel si gratulerer til volvo140lover med 2 uker ute..

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange ikke skjønner er at deler ikke blir sendt på mail fra leverandører verden rundt.

 

De tror at de bestiller en vare så skal den være på døra dagen etter. Man kan jo ikke henge forhandlerne her i Norge om de ikke får delene om leverandøren i Tyskland er utsolgt?

 

Ofte (mine erfaringer) så legger de utenlanske leverandørene ut produkter som ikke de vet når kommer inn engang.

 

Enten så venter man, eller får pengene tilbake.

 

Mine erfaringer er at litt mer voksne kunder er generelt sett mer tålmodige, men de yngre forventer at man skal ha alt på lager og at de er de eneste kundene firmaet har.

 

Vi som driver med dette setter pris på alle våre kunder, men av og til går det an å se ting litt fra vår side også... :hello:

 

Mvh Håkon.

P&R

Endret av Polardego
Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men feilen mange firmaer gjør da er å setter og lover frister som ikke blir holdt. Hadde en fått vite at dette kan ta lang tid, hadde en ikke blitt så misfornøyd istede for å få beskjed om at delene kommer neste uke, delene kommer neste uke.. osv.

 

Det å få opplysninger som stemmer mtp leverings tid, så er jeg med fornøyd med en handel som tar 3mnd og jeg har blitt forespeilet dette på forhånd isteden for en handel som tar 1 mnd og jeg får beskjed flere ganger at varen blir sendt i morgen. neste uke. osv. my 0,02$

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring ang. det er at BS er flinke. Frontfangeren min var ikke på lager hverken hos BS eller hos Rieger og måtte derfor produseres, de antok en leveringstid fra Rieger på 4 uker og ga meg også beskjed om det. Likevel tok leveringen bare 3 uker så jeg var godt fornøyd.

 

Det er jo kjempebra!

Har enda ikke turt å handle hos bs, pga alle ryktene=/

 

Men liker å høre at et firma sier ifra på forhond om at leveringstiden blir lang fordi den må f.eks i dette tilfellet produseres først. Blir så mye irritasjon og krangel når en kunde skal drive å ringe selger hver dag for å spørre om hvor det blir av varen. da blir jo selger også lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår