Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

70 %? hvor har du slike tall ifra?

Snakk ordentlig og ikke svada!

 

Og varer som ikke har skikkelig gjennomført arbeid på seg.....

2000,- for et par styling baklykter?

ja, du får det du betaler for. Men JEG forventer ikke at slikt skal holde i 8 år.

BS bildeler har et stort sortement av deler. Gode, ikke fullt så gode. Billige og dyre.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett! jeg synes at dere skal ta dere tid til å lage en hjemmeside som er skikkelig.. eller...! nei!

 

La noen som kan dette gjøre jobben! betal gjerne 15.000kr for en skikkelig hjemmeside som er MINDRE begrenset i menyen!

 

Menyen skal ikke være med 400000 valg! gå heller ikke delt opp i bilmerke! del heller opp i DELE GRUPPER og sørg for at alle bildene funker på varene!

 

SIa dere kan fint minne om den dritt sjappa i drammen som drev på før i tia. Tuning.no eller hva det var! den var forferdelig!

 

SKikkelig side, gir bedre helhets intrykk!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde bestilt med matter og håndbrekk fra heico av bs. la inn ordre juni 2008. ingenting skjedde.. tok kontakt via mail og tlf, men ingen svar og få. jeg har gitt opp Bs bildeler og bestiller heller alt fra heico;) delene kom etter ei uke. dem er ihvertfall seriøse. Heico er tysk styling og tuning firma kun til volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takker for konstruktiv kritikk. (Å få tilbakemeldinger er eneste måten vi kan bli bedre på!)

 

Ja - er dårlig hjemmeside, og den arbeides med - en helt ny butikkmotor er under utvikling, men ettersom det er over 150.000 varer å kategorisere vil dette ta litt tid.. Men når den er ferdig har vi et flott resultat, det er jeg sikker på!

 

Godt å høre det er noen positive meninger innblandet her også - det er vel ofte slik at de som er sinte (både saklig og usaklige)) roper høyest.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Heico pleier vi forøvrig å levere på ca en uke så fremt det finnes på lager i Tyskland! Og i og med at vi ikke har Heico interiør i sortimentet vårt - kun eksteriør og styling - så synes jeg det høres litt rart ut at volvorc30 hadde bestilt dette hos oss.....

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet med Ole Johan når han drev med Re:style. Det var service tiden sin det:) Men skjønner jo at det er litt større omfang her nå.

 

Til tross for mye kritikk her inne valgte jeg å bestille ett sett med k-sport coilovers hos de til dd civicen min. Er litt over en mnd siden dette og det var lager vare som skulle vekk før flyttingen. Mtp at de skulle flytte lager så regnet jeg med at dette ville ta litt tid. Får bare satse på at de ikke bruker allt for lang tid. Men regner med at det dukker opp ettervært. Fortsatt fare for snø, så lenge jeg har det i mars-april så er jeg fornøyd jeg. Men det burde nok være her ganske snart mtp at det er lagervare. :)

 

-Johnny westerberg

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet jo hva forkortelsen BS står for?

 

BullShit bildeler

 

 

2. klasse stadie uttalelse.

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. klasse stadie uttalelse.

 

enig! jo servicen er rimelig dårlig av å til, men når du faktisk får kontakt med de, og de svarer gjør de en helt grei jobb med å gjøre hvær enkelt fornøyd.. husk de har ikke bare en e post å sende. jo jeg har vært møkka lei de av og til. men på en eller annen måte blir jeg fornøyd når varene kommer....

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,3 timer nå! kommer bare til en sinnsykt dust av en telefon selger! hadde faktisk tenkt å legge av litt penger hos dere! 10000+ siden det kun dere som har delen! men når dere er så JÆVLIG useriøs taper dere MYE penger! kan ikke si hvor forbanna jeg er på et søpplefirma som dere! kom dere til hælvette ut av bransjen! se bare her inne? 12 - 13 sider med bare negative tilbakemeldinger? hvor er ledern? har du vist disse sidene til sjefen din?

 

ER DERE SERIØSE?angry2

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for BS Bildeler er det vanskelig å ta deg, volvo140lover, seriøst med slike utspill.

 

Min forrige bestilling hos BS Bildeler var på kroner 7.652,50, den ble levert før tide og servicen var flott. Jeg er godt fornøyd med BS, og har sagt det tidligere. Så 12-13 sider er ikke bare negative tilbakemeldinger. :)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for BS Bildeler er det vanskelig å ta deg, volvo140lover, seriøst med slike utspill.

 

Min forrige bestilling hos BS Bildeler var på kroner 7.652,50, den ble levert før tide og servicen var flott. Jeg er godt fornøyd med BS, og har sagt det tidligere. Så 12-13 sider er ikke bare negative tilbakemeldinger. :)

 

 

Enig^^

 

Positiv jeg også.

Fikk coiloversene idag(kom i går). Har ikke sjekkt varen enda. Men foreløbig er allt topp:)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår