Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når de sier at bestillingstiden er 2-3 uker da, skal en bare stole på det? Det gjør jo de fleste! Men når du da bestiller og det tar 6-7 uker før delen kommer og etterpå bare unnskylder de seg med alt mulig rart hva er det da om ikke dårlig service? Det mener jeg det er iallefall og dette er min erfaring med de!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes BS Bildeler har kommi seg jeg... Første gangen jeg kjøpte noe derfra tok det mange uker.. Men den siste gangen jeg bestilte noe fikk jeg det fort.. La inn ordre den 18 og fikk pakka den 20 :) Den leveringstia er jeg fornæyd med ^^,

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 uker sier jo i seg selv at delene IKKE er på lager hos dem.. ergo.. de bestiller i utland.. det kan forekomme forsinkelser hos dem.. eller at DE er tomme på lager og må vente på fra fabrikk!

 

Da finned det alternativer som andre butikker, eller EBAY !!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet, eller realiteten da i norge er at det ikke lønner seg og sitte på alt som heter deler til alle biler.. Derfor blir det leverings tid. eller skaffe tid for det firmaet du bestiller fra.. Sånn er det bare og vil fortsette og være. Men klart om delen må lages først så er det litt værre..

 

Har selv handlet litt fra usa og ebay rundt om, og har aldri hatt noe problemer med det. Jeg er i utgangspunktet for og støtte norske butikker og holde det som er i norge på beina. noe som ikke alltid gjennomførbart.. Betal frakt og det er ikke noe problem og komme ned i ei ukes leverings tid fra usa om den er på lager der. Er den ikke på lager i usa er det ikke noe vits og bestille derfra. Da bestiller man fra japan.. Men jeg tror usa er det beste middelveien med tanke på pris på delen, pris på frakten og frakttid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handler veldig skjeldent i norge, nettop fordi de ikke har det jeg trenger.. skal du handle fra en sjappe som må bestille fra samme sted som jeg skal i japan/england/usa, og bruker 4 uker mere så begynner jeg å lure!

 

desutten er det dyrt! bygger du bil i 300.000kr's klassen ser jeg ingen vits i å være snill og sponse norske butikker! kan jeg spare 200kr, så sparer jeg 200kr!

 

se godt eksempel på turboer.. Handler du en turbo i norge vil dem ligge på 16.000kr.. akkurat samme turboen handlet jeg i usa DIREKTE fra garrett for 9.000kr levert på døra med betalt norsk moms!

 

Hva er det da norke butikker tar seg betalt for egentlig?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare en enkel ting til dere som handler GENERELT på nett.

 

dere er verdens dummeste!!!!!

 

 

 

dere er jævlig kjappe til å klikke på KJØP knappen, taste inn koden og beløp og så vente!.. når det ikke passer seg for dere. skal dere avbestille!

 

HVA OM DERE NÅ fremover i tid.. RINGER eller sender en forbanna mail til en butikk og FØR dere handler spør enkelt å greit! hei!! Jeg skulle gjerne hatt del xxxxxxx med delenr xxxxxxx pris xxxxx.... har dere denne jævla delen på lager+!?! om ja!? da vil jeg ha den forbanna delen!! send den til meg i postoppkrav! her har du den forbanna adressa mi og det jævla navnet mitt!

 

 

 

OM du ikke har den forbanna delen på lager. når faen er den inne såfall?! tar det gjerne 4-5 uker?! bestiller jeg gjerne et annet sted!

 

 

 

TAKK SKAL DU FAEN MEG HA FOR EN KJAPP OG ENKEL SERVICE!

 

 

god fucking damn it! jeg har nå handlet bil deler for bortimot 300.000kr i fra utland og aldri hatt så mye som ET jævla problem med handel! er jeg den smarteste her eller er dere gjennomsnittlig kort tenkte?!?!

 

Regner med at den var sikta til meg med tanke på innlegget jeg hadde over..

Går vel ann å svare LITT folkelig vel, og ikke bruse seg opp bare fordi man er litt uenig i hvordan ting har blitt gjort?

Litt sakelig går det vel ann å være?

Har da vært ting jeg har vært uenig i her også, men "oppfører" meg da for det..

Å når du ser på gjennomsnittet på hvor mange som har hatt problemer med bsbildeler her, så er det vel ikke så rart det blir en diskusjon ut av det her..?

 

Men mulig du er mye smartere enn alle andre her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at den var sikta til meg med tanke på innlegget jeg hadde over..

Går vel ann å svare LITT folkelig vel, og ikke bruse seg opp bare fordi man er litt uenig i hvordan ting har blitt gjort?

Litt sakelig går det vel ann å være?

Har da vært ting jeg har vært uenig i her også, men "oppfører" meg da for det..

Å når du ser på gjennomsnittet på hvor mange som har hatt problemer med bsbildeler her, så er det vel ikke så rart det blir en diskusjon ut av det her..?

 

Men mulig du er mye smartere enn alle andre her da..

 

nei.. dette var siktet til ALLE klovnene som skriver inn klager på akkurat samme sak som deg på denne tråden..

 

mange sliter med BS bildeler, mange sliter med biltema og mange sliter med andre butikker.. og enda skal dem handle på samme måte!

 

EN TING som er tilfelles med alle de her butikkene.. er at de har nettbutikk! Noe som gjør kjøpere late og dumme! Finnes det ikke telefon i dag?.. (jamen jamen.. jeg får ikke svar...) send mail davel!! (jamen jamen... jeg får ikke svar..) Ja men da BESØKER du dem i butikken!!

 

(jamen jamen det er så langt!) da finner du enkelt å greit en annen butikk å handle fra! så jævlig enkelt er det!

 

 

og det er ikke mye mulig at jeg er smartere... jeg er GUD i forhold! Jeg er ikke så jævlig A4 at jeg handler ting jeg ikke vet noe om! jeg forespør meg fordi ting jeg skal ha haster! ojeg må ha det i går! flere uker venting er for meg uaktuelt! Da handler jeg heller på andre siden av jordkloden og får det levert på 3 dager på døra!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med å være sy spydig jeg..?

Hva tror du at du oppnår med å oppføre deg slik egentlig?

Om du synes det er så forferdelig at folk diskuterer her, så la vær å

gå inn her å les da vel..

Er jo bare snakk om at folk deler meninger og ærfaringer her..

Skjønner ikke hva det er så mye å bryske seg opp etter jeg..

 

Å karaktisere seg som GUD i forhold til andre inne på forumet her

var jo også VELDIG modent av deg må jeg si..

 

Men, nok OT fra meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror har nettopp fått seg nye frontlykter til sin Seat Leon til over 3000kr gjennom BS Bildeler (2 uker gamle ca.). De blir fulle av vann hver gang det regner og alt av tetninger, propper etc som fulgte med sitter på. Han tok bilde av det og sendte inn idag og fikk bare til svar at det var ikke deres problem og at han måtte prøve å tette med silikon eller sikaflex eller noe lignende hvis det var noe problem.

God service? NEI!!!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror har nettopp fått seg nye frontlykter til sin Seat Leon til over 3000kr gjennom BS Bildeler (2 uker gamle ca.). De blir fulle av vann hver gang det regner og alt av tetninger, propper etc som fulgte med sitter på. Han tok bilde av det og sendte inn idag og fikk bare til svar at det var ikke deres problem og at han måtte prøve å tette med silikon eller sikaflex eller noe lignende hvis det var noe problem.

God service? NEI!!!

 

Har han tatt av lufteproppene bak?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med å være sy spydig jeg..?

Hva tror du at du oppnår med å oppføre deg slik egentlig?

Om du synes det er så forferdelig at folk diskuterer her, så la vær å

gå inn her å les da vel..

Er jo bare snakk om at folk deler meninger og ærfaringer her..

Skjønner ikke hva det er så mye å bryske seg opp etter jeg..

 

Å karaktisere seg som GUD i forhold til andre inne på forumet her

var jo også VELDIG modent av deg må jeg si..

 

Men, nok OT fra meg nå..

 

ta deg en bolle nå frøken!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår