Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Speedyracing - Hva sier det om deg da, at du bestiller ting du ikke engang har råd til å hente? Mener nå at den eneste feilen i din erfaring med BS, er å finne i deg selv. Og endatil, hvis du ikke engang har råd til bildeler til 300kr inkl frakt, så har du F**N ikke noe i bilmiljøene å gjøre, for de fleste folk MED hjerne vet at alt som har å gjøre med bil og dens (ekstra)utstyr koster penger, ofte ganske store summer. Det er grenseløst frekt å stemple en hel bedrift som svindlere når det er du selv som har bæsja på leggen. Selg bilen og kjøp deg busskort, hvis du har råd da..

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedyracing) Fraktprisene står oppgitt på hjemmesiden, kr 118+4,8% av summen er vel det du betaler, + evt postoppkrav. Dette ser du jo, og også totalprisen, før du trykker "bekreft". Prisene er lavere enn Postens satser i de fleste tilfeller.

Om du ikke henter ut pakken, og den går i retur, så blir det dobbelt så mye frakt (to veier).

 

På et par speiladapter ville jeg kanskje valgt brevpost om du skulle ønske å kjøpe en annen gang også. Prisen på adapterene er i alle fall bra, og hva Posten tar for å sende ting i Norge for de ta på sin kappe.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal aldrig handle på bs noe mere bestilte speil adaptere til 100 lapp og port ble på nesten 200! fra sandefjord til horten WFT! så sende dem tilbake for hadde ikke penger til og hente dem. så ble ringdt opp og spurte hvorfor vi ikke skulle ha dem og om di skulle sende dem en gang til. så tenkte jeg greit jeg trenger dem jo men det dem ikke fortalte var att nå ble prisen 600!! helvete måtte betale regninga for begge ganger den var sendt! så 600 for ett par speil adaptere som egentlig koster rundt 100 kr BS BULL SHIT! BILDELER ! SVINDLERE!

 

Hahahaha, for en komplett idiot du er.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan BS!

Bestilte intercoolerkitt til CA18DET her om dagen. Det sto "bestillingsvare" på produktsiden... Betyr det at dere må bestille fra et eventuelt hovedlager eller noe sånt??? Tar det lang til til dere har det?

 

Marius Dille

 

Ordrenr: 17744

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ser kje ut som eg kommer til å bestille så møkje på bsbildeler nei... Eg bestillte på http://www.pedersen-racing.no her om dagen. å det er den beste servicen eg noen gang har opplevd, utrolig kjekke og behjelplige folk. Eg fekk delene på noen få dager, men d var ett knust lykteglass, eg ringde oppigjen å det var ingen problem, ett par dager etter låg ett nytt i posten, uten å betale nåke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange bedrifter er det som ikke hadde gitt f*** i noe sånt og skyldt på posten?

 

Det er der seriøse bedrifter skiller seg fra de useriøse.

 

 

De må gjerne skylde på Posten alt de vil, men de må uansett gjøre følgende:

 

A) Sende deg et nytt produkt

 

B) Kreve erstatning fra Posten dersom de vil ha dekket sine kostnader.

 

 

Det er leverandøren som bestiller en frakttjeneste hos Posten og er dermed den parten som må kreve erstatning for skader som skjer underveis, ikke deg.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må gjerne skylde på Posten alt de vil, men de må uansett gjøre følgende:

 

A) Sende deg et nytt produkt

 

B) Kreve erstatning fra Posten dersom de vil ha dekket sine kostnader.

 

 

Det er leverandøren som bestiller en frakttjeneste hos Posten og er dermed den parten som må kreve erstatning for skader som skjer underveis, ikke deg.

Du har helt rett, mente bare at det finnes de firmaer som prøver å vri alt over på kunden.

 

Jeg har opplevd at forskjellige firmaer, inkl. det denne tråden handler om, legger all skyld på Posten og mener at kunden selv skal ta saken videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår