Gå til innhold

v242tic`s volvo 242 2,8L 16v turbo

Ranger emnet


v242tic

Anbefalte innlegg

Var og bremset biln i dag, men som fryktet ga clutchen seg pga monentet i motoren. Så tilton clutchen blir montert så fort jeg får tid. fikk mappet opp til 4000 rpm, da ga cluchen seg på 502nm/289hk ved 0,9 bar og 4000rpm.Effekten er målt på hjula. så d er potensiale for en go del mere effekt, da effekt kuvrven gikk rett til værs å motoren bottnet i turtallspærra da cluchen slapp på 4000;p

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var og bremset biln i dag, men som fryktet ga clutchen seg pga monentet i motoren. Så tilton clutchen blir montert så fort jeg får tid. fikk mappet opp til 4000 rpm, da ga cluchen seg på 502nm/289hk ved 0,9 bar og 4000rpm.Effekten er målt på hjula. så d er potensiale for en go del mere effekt, da effekt kuvrven gikk rett til værs å motoren bottnet i turtallspærra da cluchen slapp på 4000;p

 

Hvor har du lagt turtall sperra på den?

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

 

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

 

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi satans den var drit tøff, kjønner hvorfor folk snakker om og ta av plasten på min når jeg ser din uten, 2 ord KONGE BIL.

stå på!:hellothere:

 

Takker=) ja bra du har skjønt d med plasten ja, plast skal være på japsebiler å tysk søppel er nå min mening;p

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er det heavy duty trykkplata du har til m5 eller orginal m5? tenker å montere det på min serdu og jeg tenker på å nerme meg 500hk/600nm.

 

btw tipper det opsette der 2,8 liters volum lager bøtter med effekt. tipper 700hk og rundt 850nm på 1.7 bar :p

 

Glemte i farta og lese hvilken turbo du satsa på men renger med den var maxspeca for oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår