krbarstad Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 har montert gull boksen ja. men har ikke merka nå spess forskjell da men. beklage foresten for at det tok så lang tid med brems brakettan, har til tider vært hektisk til meg så jeg har ikke hatt tid. men det er bra du ble fornøyd da. nevnte oeb til deg om kosn materiale brakettene er laget i? di skjer kanskje litt spinkle ut men di er laget i en magnetisk rustfri materiale som heter stavax å det er mye sterkere enn vanlig stål så jeg tror ikke at det er materialet som gir seg først. får håpe at du blir fornøyd når du får di på bilen å. å skulle det bli noe problemer så bare ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Har du solgt volvon no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 denne som ligger til salgs? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Truu den er borte nå, skal ikke si det for sikkert. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 har montert gull boksen ja. men har ikke merka nå spess forskjell da men. beklage foresten for at det tok så lang tid med brems brakettan, har til tider vært hektisk til meg så jeg har ikke hatt tid. men det er bra du ble fornøyd da. nevnte oeb til deg om kosn materiale brakettene er laget i? di skjer kanskje litt spinkle ut men di er laget i en magnetisk rustfri materiale som heter stavax å det er mye sterkere enn vanlig stål så jeg tror ikke at det er materialet som gir seg først. får håpe at du blir fornøyd når du får di på bilen å. å skulle det bli noe problemer så bare ta kontakt. Har fått montert bremsan no, og de passet perfekt. ble litt bedre stoppingpower ja=) Tror nåkk ikke at adapterne tar kvelden med d første nei. Er ikke 100% sikker på hvilken chip som satt i den gullboksen du fikk, men tror nokk ikke du vil merke så stor forskjell om den er chipet heller. kommer an på hvilket oppsett du har på motoren å da? Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sørdal Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Hvilke skiver brukte du til wilwood bremsene? Har du cnc tegningene/målene til adapter? rå bil:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarell Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Sweet :D Slik skal det gjøres med 242. Gleder meg å se kordan bilen utvikler seg videre. Når har du mål at den skal ut og brukes? Får se på den da, "stjele" noen tips til mitt eget prosjekt. Siter Old Volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Så du har ikke solgt den altså, bra.hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Bilen er nå til salgs! sjekk ut auto db, annonse ligger der. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 *Sukk* Det er nå en ikke skulle hatt lån i hist og pist fra før gitt! Lykke til med salget.. Bøøs 242! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Lykke til meg salget ja, men synd du skal selge da. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Ja d er litt vemodig å selge, men har bygd 240 i 10 år nå og bygynner å miste litt interessen for d. Føler jeg har gjort mitt innen volvo 240 og svidd av mange nåkk 1000 lapper på div prosjekt gjennom åra. Så den som er villig/ har lyst til og ta over denne bilen får seg et rått leketøy og en unik bil. Man blir liksom aldri færdi med et slikt prosjekt, noe som heter mye vil ha mere;) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Så nå blir det BMW for alle penga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Så nå blir det BMW for alle penga? hehe, morsom du;p ingen fare for d nei! Nå er d oppussing av en john deere 3140 traktor og turbokonvertering som står for tur. Artig med litt diesel tuning til avvekslig fra volvo. btw så har jeg en fin 245 på lur, gir meg ikke helt med volvo enda nei. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 KJøp deg en 240 diesel da og turbotrimm den litt. da har du traktor. Driver med det samme selv nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg