SHN-Motorsport Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 hmmm... kan kansje funke greit dem bare det er store nok ventiler/porter så det kommer nok luft. er vel tuna til rundt 5000rpm glt kamma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 hmmm... kan kansje funke greit dem bare det er store nok ventiler/porter så det kommer nok luft. er vel tuna til rundt 5000rpm glt kamma. :spin Peaker nok over 5000rpm...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 tjoh muli det :) derfor jeg sa "rundt"... BTW lenge siden jeg har sett bilder her? hvis det skjer noe med bilen da som er verd å se på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Spekulerer i om dem ser ut noe som det her: Jeg fikk ikke med meg hva slags fabrikat det var av stempel, men h-profil stakene er av Eagle fabrikat. $600 for 4 stempel, $400 for 4 h-profil med ARP bolter, $549 for billett veiv.. høres jo ut som billig søppel men folk på turbobricks.org mener det er bra. Har bestillt så får nesten prøve det ;) så billig som det var så. Stempla er ganske lik i utforming som mine. blir spennende å se om delene er brukbare, var jo latterlig billig da! du får kome med en tilbakemelding når du får delene?=) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Blir gøy å se hva denne bremser på max. Burde ihvertfall ha et sinnsykt dreiemoment med 2.8 liter. Til sammenligning hadde min 2.4liter 16v 500nm på 3500rpm. Ser bare fordeler med E85 på en sånn motor. Ja blir gøy å se va dem bremser på maks. blir vel ny bremsing i løpet av vinternen håper jeg. Kommer nokk til å få bra med moment, 500nm på 3500 rpm var med 0,8 bar turbotrykk så d er nåkk potensiale for mere. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Skal komme med tilbakemelding.. Var det Østhus som porta toppen din eller? Lurer på om jeg skal koste på porting på min, om det virkelig har noe for seg med standard ventiler og kammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 tjoh muli det :) derfor jeg sa "rundt"... BTW lenge siden jeg har sett bilder her? hvis det skjer noe med bilen da som er verd å se på :) Lite som har sjedd med bilen i d siste, står parkert for vinteren. bilder og oppdateringer kommer etter hvert som jeg får tid å lyst til å skru;p Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 ingenting så lenge du har en marineveiv med axiallagret bak. vil anbefale deg å få den balansert hvis du skal høyt i effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Skal komme med tilbakemelding.. Var det Østhus som porta toppen din eller? Lurer på om jeg skal koste på porting på min, om det virkelig har noe for seg med standard ventiler og kammer. Ja d var østhus som porta toppen min. Så klar har d nå for seg med porting, koster jo ikke så mye å få toppen porta lr da. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 åååådæ, må kjøre meg en tur med rødguttn min og se på din en gang tenker jeg! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Har du fått bremset volvoen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Har du fått bremset volvoen da? Nei har ikke fått bremset noe mere siden i sommer. blir vel bremsing før sesongen er i gang=) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er vel på tide med litt oppdateringer i tråden min å nå. Ny clutch er under montering venter bare på nye lammeller fra statene. Triggerehjul er laget for å flytte trigger sensor forran på reimhjulet. nye sparco stoler med tilbehør blir montert i nærmeste fremtid. pluss mye annet småfiks. bilder og mere oppdateringer kommer snart så følg med=) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ser du bygger 16 v.. noen tips om hvor jeg kan finne en slik topp.. skal bygge det jeg å.. rått prosjekt førsåvitt:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Mulig jeg kan skaffe en topp til deg. er jo bare å følge med på div forum lr kjøp å salg sider så dokker d vell opp en topp til deg Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg