Gå til innhold

Les denna og le RÅTT !!

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

jeg vet vi har en tråd for vitser.. men denna Må ALLE lese!

 

 

En Audi Quattro blir stanset utenfor Moss under en rutine kontroll, og UP-mannen drar straks frem blokken.

-Dette blir ikke billig, sier han til sjaføren. - Fem stykker i en bil sertifisert for 4 personer - Det blir Bot!

-Hva i helvete, dette er en helt vanelig personbil, protesterer føreren. - Hvor har du det fra at den bare er sertifisert for fire ?

-Tror du jeg er idiot, eller ? Det ligger i Navnet. Quattro betyr fire!

- Du er helt på jorde, jeg forlanger en telefon samtale med politisjefen!

- Går ikke, han er opptatt. Ser du ikke han står der borte og bøtelegger føreren av en Fiat Uno med tre personer i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LilleGud

jeg vet vi har en tråd for vitser.. men denna Må ALLE lese!

 

 

En Audi Quattro blir stanset utenfor Moss under en rutine kontroll, og UP-mannen drar straks frem blokken.

-Dette blir ikke billig, sier han til sjaføren. - Fem stykker i en bil sertifisert for 4 personer - Det blir Bot!

-Hva i helvete, dette er en helt vanelig personbil, protesterer føreren. - Hvor har du det fra at den bare er sertifisert for fire ?

-Tror du jeg er idiot, eller ? Det ligger i Navnet. Quattro betyr fire!

- Du er helt på jorde, jeg forlanger en telefon samtale med politisjefen!

- Går ikke, han er opptatt. Ser du ikke han står der borte og bøtelegger føreren av en Fiat Uno med tre personer i ?

 

Historien skal egentlig være fra Spania. Alle vet jo at Norsk UP er for tette i pappen til å kunne flere språk

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er "Quotes" jeg har erfart ifra Pol10'et..

 

" Det burde du ha tenkt på før det! "

" Hvor fort kjørte du ? "

" Bli med meg ut her litt ... "

" Hvem eier den Sierra'en der ute ? "

" HEY HAN SPRELLER ! "

" Gå vekk, dette er ikke noe sirkus for vanlige folk! "

" Gå vekk, ellers så gir jeg deg pålegg (?) "

" Bilen din så ut som en stålet BMW ser du... " (2000-Corolla)

" Jeg så han kjørte fort ! "

 

Hørt over scanner'n til en kompis av meg vinter'n 2000...

 

(husker ikke ordrett men her drar jeg det jeg fikk med meg da..)

 

" Villmannskjøring på parkeringsplassen til HellaNOR, Skytta.... Vi sitter fast pga ikke måkt vei... HVa faen er det for en bil? Ser ut som en smøball med 4 hjul...."

 

En gang i Sommer var det hørt :

 

"Hey, han lå bak meg, men nå er'n foran meg uten å ha forbikjørt meg!" (kjørte paralellt på en mer morro vei, og kom foran han da jeg kom på rv'n igjen...)

 

SKal poste mer hvis jeg hører no .. hehe

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende kommentarer har jeg personlig fått fra pol10:

 

*så det er den grønne fare som er ute?

*Hva fart hadde du egentlig? Vi hadde 150 med Caravellen, og du bare forsvant. (ble besvart med: JEG? Du må ha sett en annen bil) Klarte og komme meg unna :D

*Hva bil er dette egentlig? Og er det nødvendig og kjøre så raskt selv om den går så raskt?

 

Hørt på politi radio når jeg passerte en kontroll:

politi nr1:Klarte ikke og komme meg bort til veien før han var borte!

Politi nr2:Skal vi forfølge?

Politi nr1:Vet bare at det var gule lys på den. Og hvordan i pokker forventer du og ta han igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta får jeg høre....

 

jasså ute å kappkjører? ikke noe bot

 

gikk litt fort dette..er bare 50 her! 5000,- i bot + mista lappen

 

jasså, ute med pappas bil? ( stoppa av 2 politibiler...veisperring forran og en som steller seg på tvers bak inne på høybråten etter å ha forfulgt meg i 5 min med parklys om kvelden...

 

har du noe i bilen som vi har interesse av? nei?

 

hvor skal du ? ut..

 

hvem er du ? Håkon...det står på førekorte som du akkurat har fått av meg.

 

hatt kontakt med oss før? ja dere har stoppa meg 11 ganger der den ene gangen var når jeg mista lappen å en annen gang da jeg kappkjørte mot en annen da dere ikke fikk noe måling! resten av gangene har dere bare vært nyskjerrige..

 

 

kan du blåse her? *blåse* ha en god kveld

 

 

 

 

:eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjelden blitt stoppa.. men har et par brukbare:

 

midt i lillestrøm kom blålysa på(jeg og en kompis ute og freser golf).. svinger inn og lurer på hva det gjalt... " pga kjørestil osv var jeg nødt og stoppe deg.. det så ut som om du hadde stjålet bil og førerkort" "kjørte jeg for fort?" " nei, egentlig ikke men folk pleier og slakke av før svingene.. neste gang tar du det mer med ro"...

 

På vei fra skedsmokorset på leirsund.. FUCK blålys.. bremse ned... ble stoppa(sivilbil).. og lurte på hva det gjalt.... " vi kom andre veien i det du svingte av oppe ved hovedveien, og det HØRTES ut som om det gikk litt vel fort.. jeg hørte 2 gir på full gass" sa poltidama.. " du kjørte neppe i 70".. men hun kunne ikke bevise det da.. (hadde neppe mer enn 180 :) de hadde snudd og fresa etter...

 

også fått kjeft av onkel for sladding på parkeringsplassen ved skedsmohallen(prata meg unna) "jamen onkel jeg har ikke kjørt RWD på snø før, jeg ville bare se hvordan det var for og ikke utsette andre bilister for fare :P "

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefs kommentaren fra onkel up fikk jeg når jeg hadde en gammel amerikaner og ble stoppet i grålysningen en delig sommer natt:

 

- Din bil ?

- Ja

- Senka ?

- Ja

- Skulle du ha senket den noe mere så hadde det vel blitt i Bogstadvannet. Gidder du å heve den !! Neste gang .. bla bla bla...

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blei stoppa av pol10 når jeg skulle snakke med en kompis på martins... jeg kjørte inn på torvet og stelte meg vedsiden av martins. så brukte han så forbannet lang tid så jeg kjørte inn på Lillestrøm torv og la igjen litt gummi ol. :) så kjørte jeg tilbake og stelte meg på samma sted.

 

da stoppa det en sivil bil vedsiden av meg. ! "førerkort/vongkort.... bla bla bla osv."

 

jeg spurte hva har jeg gjort. vel til og starte med så kjørte du mot innkjørings forbudt skilt..."

 

*pustet letta ut*

 

vel det går for denna gangen men kjør ut den riktige veien da !

 

ja greit det sa jeg og sveiva opp ruta. så kjørte politi bilen ut i storgata imot innkjørings forbudt skiltet som han sa at jeg skulle kjøre den andre veien for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par:

 

I vegvesengul Suzuki 413." Kjøring i utmark er forbudt" sa pol10. "Jeg er på oppmålingsjobb" sa jeg.(slapp unna)

 

"Du kan ikke parkere her" sa pol10."Hvorfor ikke? Jeg bor her" sa jeg.(pol10 hadde radar i oppkjørselen min)

 

"Er denne bilen lovlig?" sa pol10."Nei, det er en rallycrossbil" sa jeg.(pol10 kikka på bilen som sto på hengeren og var på vei til stevne)

 

"Alle mann ut" sa pol10.(Det var 8 mann som kom ut av bilen, Landrover 1955, mod 88) "Hva faen gjør 8 mann i en sånn liten bil?" sa pol10. "Sju av dem drikker" sa jeg.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk denne a pol10 etter en parkeringsuhell rygga ned i lasterampa på skjettensenteret fra siden bilen lå nede på kanalene med bakhjulene i friluft.

 

da konner sivil spanern bort å presterer å si " siden vi ser en granada stå sånn som dette må vi be om førerkort å vognkort"

 

hvorpå jeg greier å slenge fra meg hadde det vært en opel hadde det vært greit da?

 

han blei ganske sur gitt jaja det var i 89 da litt ferskt førerkort oxo:)

 

jon

lordbongo

 

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Pol10: Hei vi har målt deg til over fartsgrensen. Vi har kontroll her fordi det er så stor elgfare her. Vi har netopp målt deg igjennom hele faresonen til 101kmt i 80 sona...

 

------------------------

 

 

Da tenkte jeg hvorfor dem ikke stoppa meg før jeg var ferdig med å kjøre igjennom faresonen? Om det var så forbanna mye elg der...

 

 

Dettre var forøvrig av en Oslo bil på Harestua kl 0200 på en lørdagsnatt...Samme uken klagde de over dårlig bemanning i Oslo... hehe

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår