Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

vf13662 er jo så mørk blå at den nesten er svart. Dessuten har den jo nesten samme karroseri som din audi 100, furiaman. Så det var nok samme bilen.

 

Hehe, så denne bilen i siste serie av "Politiet" på TVNorge. VF13662. Noen som har en komplett liste over sivile i Trondheim?? Fant den fort her på BF da jeg søkte på regnummeret på google :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett den her ved et par anledninger.

Ikke regga, kun brukt som banebil antar jeg. Noen som veit om det finnes noe mere info på den?

http://gallery.mycareface.com/view_photo.php?full=1&set_albumName=laanke-03-10-2009&id=IMG_9910

 

Asle Skulbørstad heter han som eier/har bygd denne :)

 

Det er mye GROMDELER samt mye heimmekk!! (merk: han er utrolig dyktig)

 

går fælt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

kjørte forbi en mørkelilla 200sx (den med bøttelykter) uten skilt forran og lite skilt bak, med bodykit, karbonfiberpanser og tredeltfelger som kom imotsatt fil nord for trondheim fikk ikke sett så nøye på han.

 

noen som vet hvordan bil dette kan være? eller har bilder av den?

fikk nesten en svak ereksjon når den rulla forbi meg selv om jeg bare så den noen få sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble spotta av en ny audi a4 avant. type svart med blå strober i grillen nå ikveld. han ville gi meg et par prikker og 6500 i minus på kortet. :) jaja

 

 

Denne leser skilt å sjekker nr uten at fører gjør noen ting, all film lagres på HD . er vist 219 HK i denne disel vogna....

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen har sett den limegrønne eclipsen som brukte å stå utenfor rema 1000 i steinkjer i det siste? Har ikke sett den på lenge, rå bil med gjennomført styling :)

 

Ellers er det ikke mye å skryte av i steinkjer. Det er jo Aslaksen's fullstyla celica da, den er rimelig fet :D

 

 

Går en Grønn stylet Eclipse på Røvik da. denne har vært her noen år nå da.

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Lurer på om noen har sett den limegrønne eclipsen som brukte å stå utenfor rema 1000 i steinkjer i det siste? Har ikke sett den på lenge, rå bil med gjennomført styling :)

 

Ellers er det ikke mye å skryte av i steinkjer. Det er jo Aslaksen's fullstyla celica da, den er rimelig fet :D

 

 

den ble solgt. var en kar på røra som eide den. og han karen har vel byttet jobb til magneten på levanger tror jeg også.

så helt grei ut den, bare så synd den hadde grevling drift..

warsteiner - because life is too short to drink cheap beer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår