Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett den her ved et par anledninger.

Ikke regga, kun brukt som banebil antar jeg. Noen som veit om det finnes noe mere info på den?

http://gallery.mycareface.com/view_photo.php?full=1&set_albumName=laanke-03-10-2009&id=IMG_9910

 

Har sett denne jeg også, like nedenfor terassehusene i stjørdal.

sto på biltralle.

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Sist søndag så jeg en bil som var meget lik en Mazda Rx 8, hvit med rødt sjakkmønster stripe på siden og blå lys på taket. kjørte nordover på innherreds veien. klokken var rundt en 12, halv 1 tiden. noen andre som har sett denne, lurer fælt på hva det egentlig var.

 

Har sett denne jeg også. Lurer meg på om det var en 6er sedan jeg. Kan det være brannvesen el redningstjenesten el lignende mon tro?

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
den 760`en hørtes kjent ut. en kjenning av meg kjøpte den av faren sin i rørvik. tok den med til sprova i steinkjer og solgte den igjen kort stund senere. vet ikke hvor den går nå om dagen. men det var en meget pen bil!

 

den kjenningen av deg er nokk mei d.. jeg solgte den til en i tromsø, men vet ikke hvor den er lengre. prøver og spore opp den for og få kjøpt den tilbake. hvis noen kunne ha lært meg og legg ut bilder så har jeg noen bilder av bilen på pc`en :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår