Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da jeg bodde i Trondheim, la jeg meg en gang på hjul etter en Ferrari 348 TS/GTS ved Nardo et sted. Ved et par anledninger så jeg også en rød Honda NSX omkring Flatåsen. Noen andre som kjenner til disse bilene?

 

han som kjører NSXen jobber på Rosten bilverksted på Flatåsen:)

O 87 Bmw 320i

x 90 Opel Calibra 16v 4x4

x 90 Opel Calibra 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Når tid så du denne Ferrari'n? jeg kjørte en slik 348 ts, rød i fjor sommer.

 

Da jeg bodde i Trondheim, la jeg meg en gang på hjul etter en Ferrari 348 TS/GTS ved Nardo et sted. Ved et par anledninger så jeg også en rød Honda NSX omkring Flatåsen. Noen andre som kjenner til disse bilene?

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Når tid så du denne Ferrari'n? jeg kjørte en slik 348 ts, rød i fjor sommer.

Er nok et par år siden jeg så den.. men det kan vel ikke gå så mange av de bilene der oppe? Vurderer å kjøpe en 348 selv, hvis jeg får spart opp tilstrekkelig i løpet av 4-5 år :)

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet noen engelksmenn/damer på harrytur til Hell kjøpesenter i dag.Møtte også en gammel saab 900 med en figur på taket (muligens The Stig) Sikkert en av reisefølget det også.

 

24075_417978886100_555526100_5574860_1017854_n.jpg

Bmw e36 med rosa plysj på panser og vinge samt aluminiumsfolie på skjermene.

 

24075_417978891100_555526100_5574861_2048567_n.jpg

Audi coupe med oppbåsbar sexdukke i baksetet :p

 

24075_417978881100_555526100_5574859_4625064_n.jpg

Bilav ukjent fabrikat med dildo i grillen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om den nedstyla orange (mitsubishi??) bilen som går på steinkjer for tiden?

 

Kjørte etter denne gjennom kongensgate og torget i steinkjer, han som kjørte må være den mest patetiske bilføreren jeg har sett (utlending??) han hold 5km/t og tomgang i første gir gjennom hele byen og svingte fælt og rattet som en gal og så ut som han var liv-redd for å ta neddi eller noe selv om bilen hans knapt kan kalles lav, min originale e36 er jo nesten lavere.... Da jeg bestemte meg for å ruse forbi siden jeg ikke gadd å ligge i 4-5km/t gjennom hele byen begynner han å hytte og veive med armene ut av vinduet i det jeg passerer....Makan til idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om den nedstyla orange (mitsubishi??) bilen som går på steinkjer for tiden?

 

Kjørte etter denne gjennom kongensgate og torget i steinkjer, han som kjørte må være den mest patetiske bilføreren jeg har sett (utlending??) han hold 5km/t og tomgang i første gir gjennom hele byen og svingte fælt og rattet som en gal og så ut som han var liv-redd for å ta neddi eller noe selv om bilen hans knapt kan kalles lav, min originale e36 er jo nesten lavere.... Da jeg bestemte meg for å ruse forbi siden jeg ikke gadd å ligge i 4-5km/t gjennom hele byen begynner han å hytte og veive med armene ut av vinduet i det jeg passerer....Makan til idiot.

 

Sett denne selv. Kjørte runde utom Kiwi, parkerte nesten rett foran inngangen og sto der å spilte musikk. I det jeg var ferdig med å handle og kom ut, så jeg han sto bak bilen å skrudde av skiltet. Han dro med engang etter det. Så samme bil i dag i 100-og-h*****e forbi Cuben og Fokus...

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en knallblå Audi RS2 på vei hjem fra jobb en dag i forrige uke, fra Orkanger og ut mot Fosen. Noen dager senere så jeg en svart RS2 på vei til jobb, mot Orkanger. Passerte i fart, men er ganske sikker på at det var RS2 begge to. Litt moro å se to stk. RS2 på samme uke:) Noen fra Bilforumet eller?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår